بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
در بیست و هشتمین روز ماه جاری؛

"وبانک" به مجمع می‌رود

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با نماد "وبانک" روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۸ برگزار می‌گردد.
کد خبر : ۲۸۲۵۰۴

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۸ در استان تهران، شهر تهران به آدرس بلوار غربی ورزشگاه آزادی، جنب درب غربی ورزشگاه، هتل المپیک، مرکز همایش‌های بین المللی هتل المپیک برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران محترمی که امکان حضور در جلسه مجمع را ندارند، می‌توانند نسبت به مشاهده و پیگیری برخط (آنلاین) مجمع از طریق تارنمای شرکت به نشانی www.tmgic.ir و صفحه آپارات به نشانی https://aparat.com/tmgictv، اقدام نمایند. همچنین طرح سوالات درخصوص جلسه مجمع، از طریق تارنمای شرکت امکان پذیر خواهد بود.

در راستای رعایت دستورالعمل حاکمیت شرکتی و تایید مالکیت سهام قبل از حضور در جلسه مجمع، اعلام می‌نماید که تایید مالکیت سهام و یا وکالت سهامداران حقیقی با ارائه اصل کارت ملی و اصل وکالتنامه رسمی و نمایندگان سهامداران حقوقی با ارائه اصل کارت ملی، معرفی نامه و یا اصل وکالتنامه رسمی، امکان پذیر خواهد بود؛ لذا سهامداران محترم می‌توانند جهت دریافت کارت حضور در جلسه از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ در طی ساعات اداری به واحد امورسهامداران واقع در محل شرکت و یا در روز برگزاری مجمع، به محل مجمع مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
داستان خرید شبه برانگیز پالایشگاه تهران
چهارشنبه‌های داغ: عدالت یا سهام خجالت؟ حتی باورتان نمی‌شود که چه کسانی برای سهام عدالتتان تصمیم می‌گیرند؛

داستان خرید شبه برانگیز پالایشگاه تهران

داستان خرید شبهه برانگیز پالایشگاه تهران: به حال این مملکت بخندیم یا گریه کنیم (قسمت دوم)
چهارشنبه‌های داغ: سهام عدالت یا سهام خجالت؟ حتی باورتان نمی‌شود که چه کسانی برای سهام عدالتتان تصمیم می‌گیرند؟

داستان خرید شبهه برانگیز پالایشگاه تهران: به حال این مملکت بخندیم یا گریه کنیم (قسمت دوم)

ارسال نظر