بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
در بیستمین روز تیرماه؛

اجلاس سهامداران "وامین"

اجلاس سهامداران
جمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری امین توان آفرین ساز با نماد "وامین" در بیستمین روز تیرماه برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۵۸۴

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری امین توان آفرین ساز، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ در استان تهران، شهر تهران به آدرس تهران - خیابان ستارخان - خیابان حبیب الهی - بلوار متولیان - پلاک ۷ - طبقه همکف برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

کلیه سهامدارن محترم یا وکلا و نمایندگان قانونی آنان می‌توانند در روز‌های یکشنبه و دوشنبه مورخ ۱۷ و ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ در ساعات اداری به دفتر امور سهام شرکت واقع در محل شرکت مراجعه و با ارائه اصل برگ سهام، کارت شناسایی معتبر و یا وکالت نامه یا معرفی نامه برگ ورود به جلسه مجمع را دریافت نمایند. شایان ذکر است برگه ورود به جلسه مجمع در روز برگزاری مجمع (چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۰) از ساعت ۸:۰۰ صبح تا زمان شروع جلسه، در محل برگزاری مجمع نیز قابل دریافت خواهد بود. سهامداران محترم به جهت حضور در جلسه مجمع عمومی می‌بایست حتماً کارت ملی (در صورتیکه به وکالت از طرف افراد دیگر حضور دارند اصل وکالتنامه رسمی) به همراه داشته باشند ضمناً در رابطه با نمایندگان اشخاص حقوقی علاوه بر کارت ملی، ارائه اصل مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی الزامی است. مشاهده پخش زنده جلسه مجمع عمومی شرکت از لینک https:/www.aparat.com/Tavannafarin/live امکان پذیر خواهد بود. شایان ذکر است سهامداران محترم می‌توانند سوالات و نظرات خود را از این طریق مطرح تا نسبت به پاسخگویی آن‌ها مطابق با ضوابط مجامع اقدام گردد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سهامداران
در پی مجمع شرکت سرمایه گذاری امین توان آفرین ساز؛

سهامداران "وامین" دور هم جمع شدند

با اعلام شرکت سرمایه گذاری امین توان آفرین ساز؛

"وامین" از سود سهام درآمد کسب کرد

ارسال نظر