بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
در بیست و سومین روز تیرماه؛

سهامداران "زشگزا" وعده گذاشتند

سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد با نماد "زشگزا" روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۶۱۹

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ در استان چهارمحال و بختیاری، شهر شهرکرد به آدرس کیلو متر ۱۰ جاده سامان برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

کلیه سهامداران محترم، وکلا و نمایندگان قانونی آن¬ها که مایل به حضور در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام این شرکت بصورت حضوری می‌باشند می¬توانند برگ ورود به جلسه را در همان روز با ارائه کارت شناسایی معتبر برای اشخاص حقیقی و معرفی نامه یا وکالتنامه رسمی برای اشخاص حقوقی دریافت نمایند. همچنین آن دسته از سهامداران محترم که امکان حضور در مجمع را ندارند می¬توانند مجمع مذکور را به صورت آنلاین از طریق لینک مربوطه در سایت شرکت به آدرس www.zagros-shahrekord.ir مشاهده نمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
برگزاری مجمع
در بیست و یکمین روز تیرماه؛

برگزاری مجمع "فزرین"

انتشار آگهی دعوت به مجمع
در بیستمین روز تیرماه؛

انتشار آگهی دعوت به مجمع "شرانل"

گردهمایی سهامداران
در سی‌امین روز ماه جاری؛

گردهمایی سهامداران "زبینا"

دعوت از سهامداران
در بیست و یکمین روز تیرماه؛

دعوت از سهامداران "فن آوا"

ارسال نظر