بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
در بیست و هفتمین روز ماه جاری؛

آگهی دعوت به مجمع "غگل" منتشر شد

آگهی دعوت به مجمع
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گلوکوزان با نماد "غگل" روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۷ برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۲۶۳۱

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گلوکوزان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۷ در استان قزوین، شهر الوند به آدرس شهرک صنعتی البرز، خیابان حکمت، نبش حکمت سوم، کارخانجات گلوکوزان برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، تمهیدات لازم جهت حضور سهامداران گرامی از طریق ویدئو کنفرانس، پیش بینی شده است تا با مراجعه به آدرس Roka-co.com/glucosan به مشاهده مجمع و مطرح نمودن سوالات خود اقدام نمایند. وفق ماده ۹۹ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت از سهامداران محترم یا وکلاء و نمایندگان قانونی آن‌ها که تصمیم به شرکت در مجمع یاد شده را دارند درخواست می‌گردد برای دریافت برگ ورود به جلسه با در دست داشتن اصل ورقه سهام یا گواهینامه اوراق بهادار، اصل کارت ملی، و مستندات موثق و معتبر کتبی موید نمایندگی یا وکالت جهت نمایندگان سهامداران، در ساعات ۹:۰۰ لغایت ۱۶:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ به نشانی تهران، خیابان استاد نجات اللهی جنوبی، خیابان جعفر شهری (سپند سابق)، پلاک ۴۱، ساختمان مرکزی شرکت گلوکوزان، طبقه همکف با کدپستی ۱۵۹۸۸۱۷۶۱۱ به آقای مصطفی فراهانی مسئول امور سهام مراجعه نمایند. لازم به ذکر است جهت حضور فیزیکی در مجمع ارائه کارت شناسایی معتبر و مستندات موید نمایندگی یا وکالت و برگ ورود به جلسه الزامی است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۴۱ درصدی درآمدی
شرکت گلوکوزان در فروردین‌ماه رقم زد؛

رشد ۴۱ درصدی درآمدی "غگل" 

در اردیبهشت‌ماه سال جاری؛

"غگل" شیرین کام شد

کام
افزایش درآمد ۵۳ درصدی غگل نسبت به سال گذشته؛

کام "غگل" با رکوردزنی شیرین شد

ارسال نظر