بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
مده‌ترین میزان درآمدی که گلوکزان از فروش محصولات به دست آورد مربوط به «گلوکز» با ۵۴ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۸۲۴۵۵
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت گلوکزان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۳ میزان درآمد عملیاتی که طی این دوره کسب کرد برابر با مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان بود و همچنین میزان درآمد تجمیعی این شرکت طی ۳ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به میزان درآمدی بالغ‌بر ۵۴۵ میلیارد تومان دست یافت. 

تمرکز گلوکوزان بر بازار داخل کشور+بورس نیوز

"غگل" طی ۳ ماه گذشته میزان درآمدی که از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به بازار داخل و خارج از کشور بود، بیشترین سهم درآمدزایی این شرکت از فعالیت در بازار داخلی به دست آمد، همچنین میزان درآمد حاصل‌شده از فروش محصولات در بازار صادراتی ۳۷۱ میلیون تومان به ثبت رسیده است.

عملکرد ماهانه گلوکزان

درآمدی که شرکت گلوکزان در خردادماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش را به همراه داشت، این رشد درآمدی برابر با مبلغ ۷۹ میلیارد تومان بود، در خردادماه سال مالی جاری میزان درآمدی که به دست آمد ۲۵ درصد بالاتر از میانگین ماهانه طی ۲ ماه گذشته بوده است.

تمرکز گلوکوزان بر بازار داخل کشور+بورس نیوز

عمده‌ترین میزان درآمدی که گلوکزان از فروش محصولات به دست آورد مربوط به «گلوکز» با ۵۴ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول برابر با ۲۶ میلیون تومان در ازای هر تن اعلام شد که در مقایسه با ماه گذشته نرخ فروش این محصول با رشد ۵ درصدی مورد معامله قرار گرفت.

مقدار فروش ماهانه "غگل" 

مقدار فروش محصولات گلوکزان در خردادماه بالغ‌بر ۹ هزار و ۷۸۳ تن شناسایی شد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷۱ درصد افزایش حجم فروش را به همراه داشت و از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه سال جاری نیز ۲۵ هزار و ۴۳۱ تن از محصولات خود را به فروش رساند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر