بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
در بیست و یکمین روز تیرماه؛

اجلاس سهامداران"کشرق"

اجلاس سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود با نماد "کشرق" در بیست و یکمین روز تیرماه برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۶۹۸

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۳۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ در استان سمنان، شهر شاهرود به آدرس شاهرود-میدان کارگر-اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود-تالار بهمن برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از کلیه صاحبان سهام یا نمایندگان قانونی آنان دعوت می‌شود جهت دریافت کارت ورود به جلسه با در دست داشتن اصل گواهینامه سهام و کارت ملی برای اشخاص حقیقی، معرفی نامه برای اشخاص حقوقی، یا وکالتنامه رسمی جهت وکلای سهامداران نیم ساعت قبل از شروع مجمع به محل برگزاری مجمع به آدرس فوق مراجعه نمایند. همچنین آن دسته از سهامداران محترم که امکان حضور در مجمع را ندارند می‌توانند از طریق لینک www.aparat.com/shomaleshargh.coal جلسه را مشاهده فرمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش سرمایه
با اعلام شرکت شیشه قزوین؛

افزایش سرمایه "کقزوی" ثبت شد

در سی‌امین روز تیرماه؛

"غزر" سهامداران خود را دعوت کرد

افزایش ۵۰ میلیون دلاری درآمد سالانه
رشد فروش داخلی و صادرات بوعلی تحقق یافت؛

افزایش ۵۰ میلیون دلاری درآمد سالانه "بوعلی"

در بیست و یکمین روز ماه جاری؛

"شپترو" از سهامداران خود دعوت کرد

ارسال نظر