بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
در سی‌امین روز تیرماه؛

"غزر" سهامداران خود را دعوت کرد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی زر ماکارون با نماد "غزر" روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۲۶۵۵

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی زر ماکارون، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ در استان البرز، شهر ساوجبلاغ به آدرس جاده قدیم کرج - قزوین، شهر چهار باغ، ۲ کیلومتر بعد از پمپ بنزین طاووسیه، خ صنعت ۵ برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، تمهیدات لازم جهت حضور سهامداران گرامی از طریق ویدئو کنفرانس، پیش بینی شده است تا با مراجعه به آدرس http://live.zarmacaron.com، به مشاهده مجمع و مطرح نمودن سوالات خود اقدام نمایند. وفق ماده ۹۹ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت از سهامداران محترم یا وکلا و نمایندگان قانونی آن‌ها که تصمیم به شرکت در مجمع یاد شده را دارند درخواست می‌گردد برای دریافت برگ ورود به جلسه با در دست داشتن اصل ورقه سهام یا گواهینامه اوراق بهادار، اصل کارت ملی و مستندات موثق و معتبر کتبی موید نمایندگی یا وکالت جهت نمایندگان سهامداران، در ساعات ۰۹:۰۰ لغایت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰/۰۴/۲۷ به نشانی تهران، شیخ بهایی شمالی، نرسیده به میدان شیخ بهایی، نبش کوچه دانش دوست، پلاک ۲، ساختمان گروه صنعتی زر، طبقه همکف با کد پستی ۱۹۹۱۷۹۳۹۶۳ به آقای اشکان دبیر مسول امور سهام مراجعه نمایند. لازم به ذکر است جهت حضور فیزیکی در مجمع، ارایه کارت شناسایی معتبر و مستندات موید نمایندگی با وکالت و برگ ورود به جلسه الزامی است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نگاه ویژه زر ماکارون به بازار خارجی
زر ماکارون دوشادوش درآمدزایی خود عمل کرد؛

نگاه ویژه زر ماکارون به بازار خارجی

۶۷ درصد فروش غزر در بازار داخلی شکل گرفت
رشد ۱۳ درصدی صادرات زر ماکارون نسبت به ابتدای سال مالی گذشته؛

۶۷ درصد فروش غزر در بازار داخلی شکل گرفت

افزایش درآمد انفجاری زر ماکارون / رشد ۴۱۴ درصدی فروش ماهانه
بازار زر ماکارون در اردیبهشت‌ماه از کسادی تعطیلات نوروز خارج شد؛

افزایش درآمد انفجاری زر ماکارون / رشد ۴۱۴ درصدی فروش ماهانه "غزر"

ارسال نظر