بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
"فصبا" شاهد رشد ۳۶ درصدی درآمد‌های تجمیعی خود بود؛

آهن بریکت اسفنجی تنها محصول درآمدزای "فصبا"

آهن بریکت اسفنجی تنها محصول درآمدزای
این شرکت فولادی، درآمدزایی که در این دوره مالی به همراه داشت، حاصل از فروش در بازار داخل و خارج از کشور بود.
کد خبر : ۲۸۲۷۱۵
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت صبا فولاد خلیج فارس، میزان درآمد ماهانه‌ای که در خردادماه سال جاری (منتهی به آذرماه ۱۴۰۳) از فروش محصول بریکت آهن اسفنجی به دست آورد مبلغی برابر با ۳۰۳ میلیارد تومان بود. این شرکت از ابتدای سال مالی خود تاکنون مجموع درآمد تجمیعی که از خود بر جای گذاشت مبلغی برابر با ۷ هزار و ۵۹۷ میلیارد تومان بود.

این شرکت فولادی، درآمدزایی که در این دوره مالی به همراه داشت، حاصل از فروش در بازار داخل و خارج از کشور بود. بیشترین سهم درآمدزایی "فصبا" در بازار داخلی رقم خورد که ۲۹۲ میلیارد تومان برای شرکت درآمدزایی به همراه داشت.

آهن بریکت اسفنجی تنها محصول درآمدزای

"فصبا" در خردادماه سال جاری مجموع درآمد تجمیعی که در ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رساند، شاهد رشد ۳۶ درصدی مجموع درآمدزایی‌های خود نسبت به دوره مشابه سال گذشته بود. این شرکت فولادی در مدت زمان ۶ ماهه سهم فروش ۶۲ درصدی را از بازار داخل کشور به همراه داشت. 

نرخ فروش بریکت آهن اسفنجی در خردادماه نزدیک به ۱۴ میلیون تومان شناسایی شد که نسبت به ماه گذشته یک درصد کاهش یافته است. مقدار فروش ماهانه "فصبا" ۲۱ هزار و ۷۳۵ تن به اطلاع سهامداران رسید که ۲۰ هزار و ۹۷۸ تن از آن در بازار داخل کشور و ۷۵۷ تن دیگر نیز در بازار صادراتی به فروش رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر