بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
در سی امین روز ماه جاری؛

"اپرداز" در آستانه برگزاری مجمع

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آتیه داده پرداز با نماد "اپرداز" در سی امین روز ماه جاری برگزار می‌گردد.
کد خبر : ۲۸۲۷۲۰

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آتیه داده پرداز، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ در استان تهران، شهر تهران به آدرس میدان ونک - خیابان ملاصدرا - خیابان شیراز شمالی - کوچه حکیم اعظم پلاک ۱۹ ساختمان آتیه داده پرداز برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران محترم یا وکیل یا نماینده قانونی ایشان که در جلسه حضور می‌یابند، با در دست داشتن اصل کارت ملی و حسب مورد معرفی نامه رسمی از شخص حقوقی و یا وکالت نامه رسمی، برای دریافت برگ ورود یک ساعت قبل از شروع جلسه در محل مجمع حضور یابند. با توجه به مقررات اداره ثبت شرکت‌ها، و درج مشخصات کامل سهامداران، همراه داشتن اصل کارت ملی جهت ورود به مجمع الزامی است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سهامداران
در بیست و چهارمین روز ماه جاری؛

سهامداران "خپارس" گرد هم می‌آیند

سهامداران
در آخرین روز از ماه جاری؛

سهامداران "پارتا" دعوت شدند

در بیست و سومین روز تیرماه؛

"شگامرن" برای مجمع آماده شد

سهامداران
در بیست و سومین روز تیرماه؛

سهامداران "افرا" به مجمع می‌روند

ارسال نظر