بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
در بیست و سومین روز تیرماه؛

اعلام زمان برگزاری مجمع "معین"

اعلام زمان برگزاری مجمع
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران - معین با نماد "معین" روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۲۷۲۳

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران - معین، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ در استان تهران، شهر تهران به آدرس شهرک غرب، خیابان ایران زمین، پلاک ۷۵، باشگاه بیمه ایران برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

برگه‌های ورود به مجمع از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ در محل برگزاری مجمع (تهران، شهرک غرب، خیابان ایران زمین، پلاک ۷۵، باشگاه بیمه ایران) به سهامداران محترم تحویل داده خواهد شد. همراه داشتن کارت ملی سهامداران و نمایندگان قانونی سهامداران برای تحویل برگه‌های ورود به مجمع الزامی است. پیرو ابلاغیه ۱۲۲/۱۲۸۴۴۱ تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ سازمان بورس و اوراق بهادار، سهامداران محترمی که امکان حضور در مجمع را ندارند، می‌توانند از طریق پیوند اینترنتی ارائه شده در پایگاه اینترنتی شرکت به آدرس www.Bimc.ir سوالات خود را مطرح نموده و از رویداد‌های مجمع مطلع گردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر