بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
مدیرعامل گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا گفت:

امکان دسترسی به "آپ تریدر" در سراسر کشور

امکان دسترسی به
مدیرعامل گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا گفت: آپ تریدر همان خدمات خرید و فروش و خدمات کارگزاری سهم آشناست که به عنوان یک شعبه دیجیتال می‌توان در کل کشور دسترسی آسان به خدمات و معاملات را برقرار کرد.
کد خبر : ۲۸۲۷۳۴
نویسنده :
مینا علیزاده

شهریار شهمیر؛ مدیرعامل گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص رونمایی از محصول مشترک کارگزاری سهم آشنا و شرکت آسان پرداخت پرشین اظهار کرد: امروز توانستیم محصول مشترک کارگزاری سهم آشنا و شرکت آسان پرداخت به نام "آپ تریدر" را رونمایی کنیم.

وی افزود: آپ تریدر همان خدمات خرید و فروش و خدمات کارگزاری سهم آشناست که به عنوان یک شعبه دیجیتال می‌توان در کل کشور دسترسی آسان به خدمات و معاملات را برقرار کرد.

مدیرعامل گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا ادامه داد: در گذشته نیز ما توانسته بودیم خدمات صندوق‌های سرمایه گذاری را در اپلیکیشن آپ ارائه دهیم. در واقع هدف این کار ارائه خدمات مدیریت ثروت است که شما می‌توانید پورتفویی از صندوق‌های سرمایه گذاری را به مشتریان ارائه دهید.

شهمیردر این باره بیان کرد: امکان ایجاد معاملات در کارگزاری، امکان کلیه معاملات صندوق‌های ETF و سایر ابزار‌هایی که می‌تواند برای مردم جذاب‌تر باشد مانند طلا و گواهی سپرده سکه طلا در این ابزار وجود دارد. ما به دنبال ارائه خدمات جامع مالی به کاربر بودیم که کاربر بتواند با استفاده از یک اپلیکیشن به همه آن‌ها دست یابد.

مدیرعامل گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا توضیح داد: موضوع پرداخت موضوع مهمی است. وقتی در ابزار‌های مالی مثل صندوق‌های درآمد ثابت که مردم پول می‌گذارند و سود دریافت می‌کنند، بتوانید در خرید‌های روزانه نیز استفاده کنید ما خدمات کارت مبتنی بر دارایی در صندوق‌های سرمایه گذاری درآمد ثابت را ارائه دهیم، این موضوع می‌تواند برای استفاده کنندگان جذاب باشد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه شرکت آسان پرداخت یک شرکت PSP است و شرکای بانکی بسیاری را پشتیبانی می‌کند، به دنبال این هستیم که سیستم پرداخت جامعی را چه به صورت اعتباری و چه به صورت میزان دارایی که در شرکت‌های کارگزاری نگهداری می‌شود، داشته باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر