بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
در آخرین روز از ماه جاری؛

سهامداران "خساپا" به مجمع دعوت شدند

سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا با نماد "خساپا" روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۳۰۰۲

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ در استان تهران، شهر تهران به آدرس ضلع غربی استادیوم آزادی، سالن همایش‌های بین المللی هتل المپیک برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

لازم به ذکر است این شرکت در راستای اجرای تعهدات خود در قبال سهامداران محترم در خصوص نحوه برگزاری مجمع، مقدماتی را فراهم نموده است تا آن دسته از سهامداران محترم که امکان حضور در مجمع را ندارند بتوانند مجمع مذکور را به صورت آنلاین از طریق پایگاه اینترنتی شرکت سایپا به آدرس www.saipacorp.com مشاهده و پیام‌ها و سئوالات خود را از طریق سایت فوق ارسال فرمایند.

سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آنان که تمایل به حضور در مجمع مذکور را دارند. جهت دریافت برگه ورود به جلسه با در دست داشتن برگ سهام یا گواهی سازمان بورس و اوراق بهادار و کارت شناسایی معتبر و یا وکالتنامه رسمی از ساعت ۹ الی ۱۴ روز‌های ۲۷، ۲۸ و ۳۰ تیر ماه به اداره سهام شرکت به نشانی: تهران، کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص کرج، جنب شرکت پارس الکتریک، معاونت بازاریابی و فروش سایپا مراجعه و برگه ورود به مجمع را دریافت نمایند. ارائه اصل کارت ملی برای تمامی مراجعین محترم جهت ورود به جلسه الزامی است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نشست سهامداران
در آخرین روز تیرماه؛

نشست سهامداران"فسپا"

در سی امین روز تیرماه؛

"خبهمن" مجمع برگزار خواهد کرد

رشد ۲۸ درصدی درآمد تجمیعی شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا؛ 

"خساپا"بهاری پر سود را رقم زد 

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.