بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
در بیست و نهم تیرماه؛

نشست سهامداران "شاراک"

نشست سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک) با نماد "شاراک" روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۳۰۴۲

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی شازند، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ در استان تهران، شهر تهران به آدرس جنب درب غربی مجموعه ورزشی آزادی، هتل المپیک، سالن همایش بین المللی برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از صاحبان محترم سهام و یا نمایندگان قانونی آن‌ها دعوت می‌شود جهت دریافت برگه ورود به جلسه مجمع، با همراه داشتن اصل کارت ملی هوشمند از ساعت ۸ صبح روز برگزاری مجمع در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ به آدرس محل تشکیل مجمع مراجعه نمایند. لازم به ذکر است به همراه داشتن اصل معرفی نامه وکالت یا نمایندگی برای سهامداران حقوقی با درج شماره ثبت و شناسه ملی ضروری است. همچنین به اطلاع می‌رساند مشاهده همزمان مجمع از طریق سایت اینترنتی https://www.aparat.com/arpc.live/live، امکان پذیر می‌باشد و سهامداران محترم می‌توانند سوالات خود را از طریق سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۸۲۱۲۰ ارسال فرمایند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
شاراک بامدیریت ضعیف در سه سال اخیر زیان غیرقابل جبرانی به سهامدار خرد وارد کرده امیدوارم در مجمع تغییر اساسی در مدیریت اتفاق بیفتد
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.