بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
بیمه ملت فوق‌العاده است؛

"ملت" بر بلندای کسب درآمد!

شرکت بیمه ملت در سومین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۱۰ هزار و ۳۰۲ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۸۳۱۰۶
نویسنده :
امیرمحمد آبیار

 
شرکت بیمه ملت با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۶۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۰ هزار و ۷۴ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد رکورد اعجاب‌انگیزی از خود برجای گذاشت.
 
 
شرکت بیمه ملت در سومین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۱۰ هزار و ۳۰۲ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. گفتنی است که افزایش پرتفوی حق بیمه صادره خردادماه ناشی از انعقاد بیمه‌نامه درمان تکمیلی صندوق بازنشستگی کشوری بوده است. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در خردادماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد رشد یک هزار و ۸۰۴ درصدی را نسبت به ماه گذشته و ۳ هزار و ۱۰۹ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بیمه ملت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته یک هزار و ۳۲۹ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.
 
 
"ملت" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در خردادماه داشت متعلق به رشته بیمه «درمان» بود که از این بخش توانست ۹ هزار و ۸۶۴ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۹۷ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای "ملت" در این دوره در بخش «ثالث - اجباری» با مبلغ ۱۴۴ میلیارد تومان اعلام شد که یک درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.
 
 
نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه ملت در خردادماه سال جاری حدود ۲۸۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، تقریباً میزان خسارت پرداختی ۹۲ میلیارد تومان بیشتر شده است. "ملت" بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان بوده است که سهم ۳۲ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است.
 
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
ثبت تراز مثبت ۲۸۲ درصدی از سوی بیمه ملت
رشد چشمگیر درآمد ماهانه بیمه ملت در مقایسه بال سال گذشته؛

ثبت تراز مثبت ۲۸۲ درصدی از سوی بیمه ملت

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.