بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
عرضه اولیه دو شرکت تابعه
مدیرعامل شرکت گروه فن گفت: عرضه اولیه یکی، دو شرکت که شرایط عرضه دارند و این عرضه به آن‌ها در تزریق منابع مالی و شفافیت، کمک می‌کند، در دستور کار قرار دارد.
کد خبر : ۲۸۳۱۲۶
نویسنده :
مینا علیزاده

مسعود زند وکیلی، مدیرعامل شرکت گروه فن آوا در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: در سال گذشته که مجموعه مدیریتی فن آوا تغییر کرد، بنا را بر اصلاحات زیرساختی و مدیریتی گذاشتیم و این کار را ظرف دو، سه ماه انجام دادیم و زمینه اتفاقات و جهش‌های بزرگ را فراهم کردیم. از توسعه بازار آغاز کردیم، به توسعه محصولات و سپس توسعه فناوری‌ها می‌رسیم.

وی ادامه داد: در ادامه فعالیت‌ها توانستیم برای مجموعه شرکت‌ها توسعه بازار خوبی را در نظر بگیریم. مشتریان و ذینفعانی که در شرکت‌ها فعالیت دارند، با رشد خوبی مواجه بودند. 

زندوکیلی افزود: باتوجه به اینکه در گذشته فعالیت فن آوا با یک فضای سنتی و کسب و کار‌های سنتی بود، کسب و کار‌های سنتی را که اقیانوس قرمز هستند و در آن مزیت رقابتی وجود ندارد را به سوی حوزه‌های جدید، خدمات ارزش افزوده، تکنولوژی‌ها و فناوری‌هایی که در فعالیت‌های ما نقش ایفا می‌کنند، بردیم.

مدیرعامل گروه فن آوا بیان کرد: با شرکت‌های تخصصی در حال مشاوره هستیم تا وظیفه اصلی هلدینگی خود را فعال کنیم تا بتوانیم در سرمایه گذاری، سرمایه پذیری و استفاده از منابع بتوانیم نقش موثری ایفا کنیم.

وی توضیح داد: امیدوار هستیم با تکیه بر فناوری‌های نوین، محصولات جدید، خدمات ارزش افزوده به اضافه خدمات متنوعی که در گروه فن آوا و ذیل ۱۰ شرکت داریم، برنامه توسعه و تحول فن آوا را رقم بزنیم.

زندوکیلی درخصوص عرضه شرکت‌های شرکت‌های زیرمجموعه در بورس گفت: کمیته‌ای برای موضوع وارد کردن شرکت‌های زیرمجموعه به بورس و عرضه اولیه آن‌ها تشکیل دادیم. عرضه اولیه یکی، دو شرکت که شرایط عرضه دارند و این عرضه به آن‌ها در تزریق منابع مالی و شفافیت، کمک می‌کند، در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فن آوا کارت به ورود به بازار سرمایه فکر می‌کند
حضور گروه فن آوا در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲؛

فن آوا کارت به ورود به بازار سرمایه فکر می‌کند

برنامه های آتی شرکت گروه فن آوا (بخش پایانی)
مسعود زندوکیلی ،مدیرعامل شرکت گروه فن آوا:

برنامه های آتی شرکت گروه فن آوا (بخش پایانی)

افزایش ۸ برابری سود خالص
مسعود زندوکیلی، مدیرعامل شرکت گروه فن آوا:

افزایش ۸ برابری سود خالص "فن آوا" نسبت به سال گذشته(بخش اول)

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.