بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
سه موفقیت ارزنده هلدینگ کشاورزی کوثر
ابراهیم غلامی دستاورد‌های اقتصادی شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر را گزارش داد.
کد خبر : ۲۸۳۲۸۵
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، ابراهیم غلامی، مدیرعامل هلدینگ کشاورزی کوثر در صنایع طیور گوشتی، مصون سازی کشور در برابر تحریم‌های ظالمانه کشور‌های استکباری غرب را در سه ساله دولت مردمی شهید رئیسی که با اولویت‌های همچون توسعه کمی و کیفی تولید ملی پیوند داشته است را مهمترین دستاورد این هلدینگ خواند و اظهار داشت: تکمیل و بومی سازی حلقات زنجیره تولید در این صنعت پس از ابداع سویه جدید مرغ گوشتی و تجاری سازی سویه بومی آرین و همچنین خودکفایی در تولید دستگاه جوجه کشی تمام هوشمند ایرانی را از مهمترین ابعاد کارنامه دوره اخیر مدیریتی است.

وی در ادامه به سودرسانی شرکت‌های زیان ده را از اهم دستاورد‌های بزرگترین بخش کسب و کاری سازمان اقتصادی کوثر عنوان کرد و گفت: مطابق آنچه در مجمع سال گذشته به سهامداران خود قول داده بودیم شرکت‌های زیاده خود را سودده کردیم. این موضوع در حالیست که در اتفاقی بی سابقه اغلب شرکت‌های هلدینگ توانسته اند با برگزاری منظم و موفق مجامع خود صورت‌های مالی خود را بدون بند حسابرسی با عنوان مقبول ثبت و افشا کنند.

غلامی در ادامه بیان داشت: سعی ما ایجاد ارزش افزوده برای سهامداران سازمان بوده است و خوشبختانه توانسته ایم هدف‌گذاری مدیرعامل سازمان در تحقق دو برابری درآمد‌ها را جامه عمل بپوشانیم.

ابراهیم غلامی در آخرین بخش سخنان خود تصریح کرد: توسعه مشارکت هلدینگ با بخش خصوصی بر اساس شعار جهش تولید با مشارکت مردم و راهبرد مردمی سازی اقتصاد از دیگر وجوه کارنامه هلدینگ و شرکت‌های تابعه بوده است. در این زمینه رکودزدایی از سرمایه‌ها و مولدسازی دارایی‌های بلااستفاده با همکاری بخش خصوصی که به ایجاد درآمد‌های خوبی برای ما شد دستاورد دیگر شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.