بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
تصویب صورت‌های مالی ۱۴۰۲ بانک پارسیان با تائید سهامداران/ مجمع عمومی فوق‌العاده برگزار شد و عادی به‌طور فوق‌العاده به تنفس خورد
مجامع عمومی عادی سالانه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲ و عمومی فوق‌العاده بانک پارسیان با حضور ۸۶ درصد از سهامداران، در تاریخ ۳۱ تیرماه‌۱۴۰۳ در محل سالن خلیج‌فارس پژوهشگاه نیرو برگزار و به‌صورت آنلاین نیز از طریق سایت بانک پخش شد و مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده این بانک به تنفس خورد.
کد خبر : ۲۸۳۳۵۷
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، در مجمع عمومی عادی سالانه بر اساس مفاد اساسنامه و تائید سهامداران، هیات رئیسه با ترکیب آقایان مصطفی ضرغامی عضو هیات مدیره بانک به‌عنوان رئیس مجمع، محرم خانی و امیری، نمایندگان سهامداران عمده به‌عنوان ناظرین و مسعود بیرمی به‌عنوان دبیر جلسه و نماینده سازمان بورس در جایگاه حضور یافتند.

در ادامه با دعوت هیات رئیسه، دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک، گزارش مستدل و مبسوطی از عملکرد بانک در سال ۱۴۰۲ را برای حاضران به‌طور شفاف و کامل ارائه کرد و به سؤالات سهامداران نیز پاسخ داده شد.

سپس مصطفی ضرغامی، رئیس جلسه، مجوز بانک مرکزی ج. ا. ا مبنی بر برگزاری مجمع و ضوابط و تکالیف بانک مرکزی ج. ا. ا در خصوص تصویب صورت‌های مالی بانک را برای سهامداران قرائت نمود.

در این مجمع، سهامداران پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره و حسابرس و بازرس قانونی و بحث و بررسی پیرامون موضوعات در خصوص عملکرد سال مالی منتهی ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ با اکثریت آرا به تصویب صورت‌های مالی این بانک رأی مثبت دادند.

همچنین بر اساس تصمیم مجمع، "موسسه حسابرسی آزمون پرداز" به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات به‌عنوان روزنامه‌های رسمی بانک پارسیان در سال ۱۴۰۳ انتخاب و درباره سایر بند‌های دیگر دستور جلسه مجمع عمومی نیز اتخاذ تصمیم شد.

در مجمع عمومی فوق‌العاده نیز که بلافاصله بعد از مجمع عمومی عادی سالانه برگزار شد، پس از تعیین رئیس جلسه و ناظر توسط سهامداران، اصلاح ماده ۵۸ اساسنامه بانک به رأی گذاشته شد و با اکثریت آرا مورد تائید سهامداران قرار گرفت.

گفتنی است؛ مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده که قرار بود به‌منظور انتخاب اعضای هیات مدیره و اعضای علی‌البدل برگزار شود، به دلیل انجام نشدن فرآیند‌های قانونی به تنفس خورد و مقرر شد جلسه بعدی این مجمع در ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۴ مردادماه در محل سالن همایش‌های ساختمان مرکزی بانک پارسیان برگزار شود

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.