بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
ثبت تراز مثبت ۴۴ درصدی بانک اقتصاد نوین در تیرماه؛

"ونوین"، آهسته و پیوسته به صعود ادامه می‌دهد

بانک اقتصاد نوین میزان درآمد عملیاتی محقق‌‎شده‌ای را که در چهارمین ماه سال مالی در گزارش ماهانه خود به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته ۳ درصد (۱۴۸ میلیارد تومان) افزایش پیدا کرد.
کد خبر : ۲۸۳۴۳۲
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

بانک اقتصاد نوین در گزارش خود در تیرماه سال ۱۴۰۳ میزان درآمدی که از اعطای تسهیلات به دست آورد برابر با مبلغ ۳ هزار و ۷۷۱ میلیارد تومان بود، همچنین "ونوین" در ۴ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون به درآمد تجمیعی ۱۴ هزار و ۳۶۸ میلیارد تومانی دست پیدا کرده است.

مجموع درآمد‌های محقق‌شده ونوین در تیرماه برابر با ۴ هزار و ۳۸۴ میلیارد تومان است. این درآمد‌ها حاصل از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری، سرمایه‌گذاری، اوراق بدهی و درآمد از بخش کارمزد است.

ونوین، آهسته و پیوسته به صعود ادامه می‌دهد+بورس نیوز

بانک اقتصاد نوین در آخرین فعالیت ماهانه‌ای که در تیرماه به ثبت رساند، میزان سود پرداختی جهت سرمایه‌گذاری‌ها را برابر با ۲ هزار و ۶۲۲ میلیارد تومان اعلام شد.

بانک اقتصاد نوین، میزان تسهیلات وصولی که در پایان تیرماه اعلام کرد برابر با ۲۰ هزار و ۹۵۳ میلیارد تومان بود، همچنین "ونوین" از ابتدای سال مالی تاکنون میزان سرمایه به ثبت رسیده را ۶ هزار و ۸۵ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

میزان درآمد ماهانه‌ای که بانک اقتصاد نوین در تیرماه سال ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۳۵ درصدی را تجربه کرد. همچنین این درآمد‌ها رشد ۳ درصدی را نسبت به خردادماه به همراه داشت.

بانک اقتصاد نوین میزان درآمد عملیاتی محقق‌‎شده‌ای را که در چهارمین ماه سال مالی در گزارش ماهانه خود به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته ۳ درصد (۱۴۸ میلیارد تومان) افزایش پیدا کرد و همچنین گفتنی است که "ونوین" در تیرماه به تراز مثبت ۴۴ درصدی (معادل یک هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان سود عملیاتی) دست پیدا کرد.

ونوین، آهسته و پیوسته به صعود ادامه می‌دهد+بورس نیوز

بیشترین درآمدزایی که بانک اقتصاد نوین در تیرماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی مربوط به بخش مرابحه با مبلغ ۲ هزار و ۷۶۷ میلیارد تومان بود و بخش بعدی نیز متعلق به خرید دین با مبلغ ۵۲۵ میلیارد تومان بود.

همان‌طور که گفته شد بانک اقتصاد نوین میزان درآمد محقق‌شده خود را در تیرماه ۴ هزار و ۳۸۴ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رساند، پس از تسهیلات اعطایی که بیشترین درآمدزایی را در اختیار داشت، درآمد حاصل از کارمزد با ۳۱۴ میلیارد تومان بیشترین میزان درآمد عملیاتی محقق‌شده را در اختیار داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.