بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
واریز ۸ هزار میلیارد تومان به حساب ۴ میلیون سهامدار
سمات اعلام کرد: در اولین ماه تابستان سال جاری، ۸ هزار میلیارد تومان سود، به حساب بیش از ۴ میلیون سهامدار از طریق اطلاعات سامانه سجام واریز شد.
کد خبر : ۲۸۳۵۷۱
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، بر اساس آمار تیر ماه امسال، ۵۸ شرکت سود جاری و مطالبات ۴ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۴۵۹ سهامدار به مبلغ ۸ هزار و ۱۶۱ میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان را با استفاده از بستر سامانه سجام، واریز کردند.

همچنین، جزییات واریز سود سهامداران در هفته اول مرداد ماه سال جاری نیز حاکی از آن است که ۲۰ ناشر سود جاری، سنواتی و حق تقدم ۵۸۰ هزار و ۶۰۲ سهامدار را که شامل یک هزار و ۹۷۴ میلیارد تومان می‌شود، به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کردند.

طبق این گزارش، در هفته اول مرداد ماه امسال، ۱۵ شرکت «لیزینگ‌ایران‌وشرق، فولادشاهرود، پیشگامان‌فن‌آوری‌ودانش‌آرامیس، بیمه‌دی، بانک سینا، خدمات‌دریایی‌تایدواترخاورمیانه، بانک صادرات، پتروشیمی‌مارون، بانک‌اقتصادنوین، بیمه‌البرز، فرآورده‌های‌تزریقی، قند هکمتان، سیمان‌خوزستان، بانک کارآفرین و پتروشیمی‌امیرکبیر» سود جاری ۵۳۲ هزار و ۹۱ سهامدار که شامل یک هزار و ۵۵۲ میلیارد تومان می‌شود به حساب آن‌ها در سامانه سجام واریز شد.

در این بازه زمانی، ۵ ناشر «توسعه‌معدنی‌وصنعتی‌صبانور، دارویی رازک، بانک‌اقتصادنوین، گروه‌مدیریت‌سرمایه‌گذاری‌امید وبیمه‌معلم» سود سنواتی و حق تقدم ۴۸ هزار و ۵۱۱ سهامدار را که شامل ۴۲۲ میلیارد و ۶۰۷ میلیون تومان می‌شود، از طریق سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت کردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.