بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
«سیمرغ» ابتكار مدیران پتروشیمی پردیس، افتخاری برای غدیر
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با اشاره به طراحی و راه‌اندازی سامانه یکپارچه «سیمرغ» به ابتکار مدیران باتجربه پتروشیمی پردیس، تاکید کرد: این ابتکار بر پایه دانش، تخصص و برنامه‌ریزی شکل گرفته و یک افتخار است که انتظار داریم این سامانه برای همه پتروشیمی‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری غدیر فعال شود.
کد خبر : ۲۸۳۸۲۵
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در آیین رونمایی سامانه یکپارچه مدیریت و راهبردی غدیر اظهار داشت: نرم‌افزار یکپارچه «سیمرغ» به همت مدیران موفق و باتجربه پتروشیمی پردیس عملیاتی شد. ما سال‌ها دنبال راه‌اندازی سامانه بازرگانی بودیم که این مهم با راه‌اندازی سامانه سیمرغ محقق شد. در این سامانه فعالیت‌های متعددی نظیر بازرگانی، مالی، حمل و نقل و... انجام می‌شود و در تلاش هستیم تا امور تعمیراتی را هم به ظرفیت‌های این سامانه اضافه کنیم.

مهدی عبوری در آیین رونمایی از سامانه «سیمرغ» که در مجتمع پتروشیمی پردیس (عسلویه) محقق شد، گفت: راه‌اندازی این نرم‌افزار ابتکار بسیار خوبی بود، من از طراحان آن، این درخواست را دارم که این سامانه را برای دیگر پتروشیمی‌های عضو شرکت سرمایه‌گذاری غدیر فعال کنند. این اتفاق مبارکی است که بر پایه تلاش، دانش و تخصص در پتروشیمی پردیس محقق شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.