بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸
دستاوردی مهم در راستای افزایش میزان شفاف‌سازی فروش محصولات پتروشیمی گروه سرمایه‌گذاری غدیر
رونمایی از سامانه سیمرغ در گروه سرمایه‌گذاری غدیر
کد خبر : ۲۸۳۷۵۷

بورس‌نیوز:

دکتر عبوری در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه مدیریت راهبردی غدیر (سیمرغ) طراحی و اجرای این سامانه را یکی از اتفاقات مهم و تاثیرگذار حوزه پتروشیمی دانست.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر با بیان اینکه این سامانه توسط مدیران موفق و با تجربه پتروشیمی پردیس عملیاتی شده است، گفت: در گروه غدیر زمان زیادی به دنبال راه‌اندازی سامانه بازرگانی بودیم تا گام بلندی در مسیر شفاف‌سازی فروش و نظارت بر بخش بازرگانی برداریم که به لطف خدا و تلاش همکاران این امر محقق شد.

عبوری تصریح کرد: در سامانه سیمرغ موضوعاتی مرتبط با تولید، بازرگانی، مالی، حمل و نقل لجستیک قرار داده شده و در تلاش هستیم تا امور تعمیراتی هم به ظرفیت‌های این سامانه اضافه شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که در این سامانه وجود دارد، امکان اضافه کردن موضوعات دیگر نیز وجود دارد.

عبوری خاطر نشان کرد: این سامانه از ابتکارات خوب پتروشیمی پردیس است و امیدواریم با همکاری مدیران و معاونان گروه غدیر و هلدینگ پارسیان تا یک ماه آینده سامانه سیمرغ در تمامی مجموعه‌های پتروشیمی گروه غدیر مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: راه‌اندازی این سامانه گام بلندی در افزایش میزان شفاف سازی فروش محصولات پتروشیمی است. همچنین باعث نظارت حداکثری بر بخش بازرگانی و فروش خواهد شد.

عبوری در پایان تاکید کرد: سامانه سیمرغ دخالت در فرآیند فروش را به حداقل خواهد رساند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.