بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
"زقیام" در تیرماه به میانگین درآمدی ۱۱۳ میلیارد تومان رسید؛

روند مثبت "زقیام" نسبت به عملکرد سال گذشته

روند مثبت
میزان درآمدی که کشت و دام قیام اصفهان در چهارمین ماه از سال مالی خود به ثبت رساند نسبت به تیرماه سال گذشته ۵ درصد افزایش داشت.
کد خبر : ۲۸۴۲۸۰
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت کشت و دام قیام اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی خود طی این دوره یک‌ماهه را که حاصل از فروش محصولات بود بالغ‌بر ۱۱۲ میلیارد تومان شناسایی کرد و از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳) تا انتهای تیرماه سال جاری نیز مجموع درآمد تجمیعی خود را برابر با ۴۵۵ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رساند.

روند مثبت

"زقیام" میزان سرمایه‌‎ ثبت‌شده خود را تا پایان تیرماه ۶۸۹ میلیارد تومان به ثبت رساند. این شرکت تمام میزان درآمدی که شناسایی کرد از محل فروش محصولات در بازار داخلی بود. "زقیام" در تیرماه به میانگین درآمدی ۱۱۳ میلیارد تومان رسید.

درآمد ماهانه کشت و دام قیام اصفهان

میزان درآمدی که کشت و دام قیام اصفهان در چهارمین ماه از سال مالی خود به ثبت رساند نسبت به تیرماه سال گذشته ۵ درصد افزایش داشت و میزان درآمد‌های این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز با افزایش ۱۱ درصدی روبه‌رو بوده است.

روند مثبت

شرکت کشت و دام قیام اصفهان در تیرماه از فروش «شیر» توانست ۹۷ میلیارد تومان درآمدزایی را صورت دهد و این محصول عنوان بیشترین درآمد به‌دست‌آمده در ماه را به خود اختصاص داد، این محصول با نرخ ۱۵ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

محصولات دیگری که کشت و دام قیام اصفهان از آن‌ها کسب درآمد کرد مربوط به «گوساله نر متولد‌شده، کود حیوانی و (چربی، پروتئین، باز میکروبی و ...)» بود که در مجموع از فروش آن‌ها بالغ‌بر ۱۱ میلیارد تومان درآمدزایی داشت.

مقدار فروش محصولات "زقیام" در تیرماه

مقدار فروش محصولات زقیام در تیرماه در چند دسته تقسیم‌شده است. در بخش اول این شرکت تعداد ۲۴۶ رأس از گوساله‌های نر خود را به فروش رساند، در بخش دیگر ۶ هزار و ۴۹۶ تن از محصول شیر و یک هزار و ۹۷۲ تن کود حیوانی به فروش رساند و در بخش آخر نیز ۶ تن چربی، پروتئین، باز میکروبی و ... به فروش رساند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.