بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
در بیست و سومین روز تیرماه؛

سهامداران "زقیام" فرا خوانده شدند

سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کشت و دام قیام اصفهان با نماد "زقیام" روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۲۵۶۸

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کشت و دام قیام اصفهان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ در استان اصفهان، شهر علویجه به آدرس پلیس‌راه شاهین شهر-کاشان، کیلومتر ۹ جاده دهق علویجه برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

کلیه سهامداران محترم که مایل به شرکت در جلسه مجمع به صورت حضوری هستند می‌توانند برگه ورود به جلسه را در همان روز قبل از شروع جلسه با ارائه کارت شناسایی معتبر جهت اشخاص حقیقی و یا از طریق وکیل با ارائه وکالتنامه رسمی و همچنین اشخاص حقوقی با ارائه معرفی نامه و یا وکالت نامه رسمی دریافت نمایند، همچنین آن دسته از سهامداران محترم که امکان حضور در مجمع را ندارند می‌توانند مجمع مذکور را به صورت آنلاین از طریق لینک موجود در سایت شرکت به آدرس www.ghiamco.ir مشاهده نمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مجمع
در بیست و یکمین روز ماه جاری؛

مجمع "پکرمان" برگزار خواهد شد

دعوت از سهامداران
در بیست و یکمین روز ماه جاری؛

دعوت از سهامداران "غبهار"

سهامداران
در بیست و چهارمین روز تیرماه؛

سهامداران "پشاهن" با هم دیدار می‌کنند

ارسال نظر