بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
بررسی عملکرد سال ۱۴۰۳ شرکت‌های تابعه تاپیکو؛ دستاورد‌های کلیدی پتروشیمی فن‌آوران در حوزه‌های ورزشی و صنعت در ۵ ماهه اول ۱۴۰۳
دستاوردهای کلیدی پتروشیمی فن‌آوران، از شرکت‌های تابعه هلدینگ بزرگ تاپیکو در حوزه‌های ورزشی و صنعت در 5 ماهه اول سال 1403 اعلام شد.
کد خبر : ۲۸۴۳۷۹
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، دستاورد‌های کلیدی مجتمع پتروشیمی فن‌آوران، از شرکت‌های تابعه هلدینگ بزرگ تاپیکو در ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفته و این شرکت با همت کارکنان خود توانسته است به دریافت نشان‌های ملی و استانی در حوزه‌های ورزشی و صنعت ارزش آفرین پتروشیمی و محیط زیست دست یابد.

در همین راستا، کسب عنوان قهرمانی در ورزش بانوان، دریافت نشان ملی تولید داخلی و پیشرو در صنعت پتروشیمی و اعطای تندیس رهبران اقتصادی، تقدیر معاون وزیر نفت از فعالیت‌های برجسته و تأثیرگذار پتروشیمی فن‌آوران در صنعت پتروشیمی، دریافت تندیس سیمین نهمین جایزه ملی مدیریت انرژی، دریافت تندیس مجمع جهانی دیپلماسی برند، رکورد بی‌سابقه در تولید بدون وقفه واحد اسید استیک و امضای ۴ تفاهم‌نامه همکاری مشترک با معاونت ریاست جمهوری، دانشگاه و شرکت‌های فعال از جمله دستاورد‌های کلیدی پتروشیمی فن‌آوران در ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۳ اعلام شده است.

دریافت تندیس ملی رهبران اقتصادی و نشان برتر رویداد ملی حکمت

در این مدت شرکت پتروشیمی فن‌آوران در دومین دوره جشنواره ملی حکمت که با شعار «تحقق اقتصاد عدالت محور مردم پایه» برگزار شده، نشان ملی تولید داخلی و پیشرو در صنعت پتروشیمی را کسب کرده و تندیس رهبران اقتصادی به مدیرعامل شرکت اهدا شده است.

ثبت رکورد جدید در فعالیت بدون وقفه واحد اسید استیک

در ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۳ شرکت پتروشیمی فن‌آوران موفق شد با تلاش شبانه روزی کارکنان واحد‌های مختلف عملیاتی این مجتمع، رکورد جدیدی در فعالیت بدون وقفه واحد اسید استیک به ثبت رساند.

همچنین پتروشیمی فن‌آوران در خردادماه سال ۱۴۰۳ بالاترین میزان تولید ماهانه با تولید حدود ۱۵ هزار تن اسید استیک که از زمان راه‌اندازی مجتمع تاکنون بی‌سابقه بوده است، ثبت کرده بود.

تقدیر معاون وزیر نفت از فعالیت‌های برجسته فن‌آوران

در ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۳ در نخستین همایش ملی عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی که با هدف تقویت بنیه اقتصادی شرکت‌های دانش‌بنیان و خصوصی فعال در صنایع پتروشیمی برگزار شده، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از شرکت پتروشیمی فن‌آوران به پاس فعالیت‌های برجسته و تأثیرگذار در صنعت پتروشیمی و عرضه اعتباری تجلیل کرده است.

دریافت تندیس سیمین و نقره‌ای نهمین جایزه ملی مدیریت انرژی

از دیگر دستاورد‌های کلیدی پتروشیمی فن آوران دریافت همزمان تندیس سیمین و نقره‌ای نهمین جایزه ملی مدیریت انرژی است که این جایزه در راستای انجام موفق پروژه‌های صرفه جویی انرژی نظیر برگردان گاز هیدروژن پرج به رینگ سوخت در ریفرمر واحد متانول و پروژه زیست محیطی و بهینه سازی مصارف حامل‌های انرژی به این شرکت اهدا شده است.

امضای چندین تفاهم نامه همکاری مشترک

همچنین در ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۳ پتروشیمی فن آوران امضای چهار تفاهم نامه همکاری مشترک شامل تفاهم نامه همکاری در بزرگترین طرح بازیافت دی اکسید کربن کشور میان شرکت پتروشیمی فن‌آوران و معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با موضوع بازیافت دی اکسید کربن در قالب فراخوان حمایت از طرح‌های فناورانه جمع آوری، ذخیره و تبدیل کربن، دو تفاهم نامه میان شرکت پتروشیمی فن آوران و دانشگاه صنعت نفت و دو تفاهم نامه با شرکت نفت و گاز سرو با هدف تولید و ثبت دانش فنی تبدیل متانول به خوراک دام و تجاری سازی و ساخت پایلوت نیمه صنعتی طرح تبدیل دی اکسید کربن به متانول داشته است.

دریافت تندیس مجمع جهانی دیپلماسی برند

از دیگر دستاورد‌های پتروشیمی فن‌آوران در ۵ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ دریافت تندیس مجمع جهانی دیپلماسی برند است که در جریان برگزاری مجمع جهانی دیپلماسی برند که با هدف تقویت برندسازی ملی و ارتقای جایگاه ایران در زنجیره‌های ارزش جهانی برگزار شد و این شرکت واجد دریافت تندیس این رویداد مهم گردید.

دستاورد مهم قهرمانی در ورزش بانوان

دستاورد و خبر مهم دیگر از جنس ورزش اینکه با ارتقای روحیه همدلی و نشاط در شرکت پتروشیمی فن آوران، تیم والیبال بانوان توانست در اولین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی دختران ۲۵ سال و کمتر گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس بر سکوی قهرمانی قرار گیرد.

گفتنی ا‌ست، شرکت پتروشیمی فن‌آوران از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ بزرگ تاپیکو، تنها تامین کننده اسید استیک مورد تقاضای بازار داخلی و سومین طرح متانول کشور به شمار می‌رود که چشم‌انداز خود در افق ۱۴۰۵ را متعالی و پیشرو در تولید متانول، اسید استیک و صنایع پایین دست با سودآوری پایدار ترسیم کرده است تا مبنای وجودی خود را با ساختن دنیای زیباتر و سالم‌تر و تولید محصولات با کیفیت در استاندارد‌های جهانی به خوبی عینیت بخشد.

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.