بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
به کارگیری مناسب ظرفیت حوزه کشاورزی؛ از برنامه های وزیر پیشنهادی کشاورزی
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: به کارگیری مناسب ظرفیت حوزه کشاورزی، توجه به اسناد بالادستی، تولید محصولات کشاورزی و غذایی سالم از برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی است.
کد خبر : ۲۸۴۴۰۶
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، محمد جلالی در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۲۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: سرزمین با برکت و دارای اقلیم‌های مختلف ایران بستر مناسبی برای تولید محصولات کشاورزی است بنابراین باید با استفاده از توان موجود و روش‌های نوین کشاورزی علاوه بر تولید محصولات کشاورزی، برای نیاز کشور بخشی از محصولات تولیدی را نیز با لحاظ جلوگیری از صادرات آب مجازی به سایر کشور‌ها صادر کرد تا ارزآوری مناسبی نیز به دست آورد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای نوری سابقه و تجربه فعالیت در محیط روستایی و حوزه کشاورزی را دارد و در صورتی که زیربخش‌های مختلف کشاورزی با وزیر پیشنهادی هماهنگ باشد می‌تواند در مدیریت وزارت جهاد کشاورزی موفق عمل کند.

وی افزود: به کارگیری مناسب ظرفیت حوزه کشاورزی، توجه به اسناد بالادستی، تولید محصولات کشاورزی و غذایی سالم از برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی است.

جلالی تصریح کرد: باید توجه عادلانه به همه مناطق از حیث توزیع منابع مالی و اعتبارات و امکانات و استفاده مناسب از ظرفیت هر اقلیم مدنظر قرار گیرد. تولیدات گیاهی و زراعی، بیابان‌زدایی، احیا و بازسازی قنوات، تولیدات دامی، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، حوزه شیلات، بیمه و صادرات محصولات کشاورزی، تحقیق و آموزش، حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، اصلاح فرآیندها، دستورالعمل‌ها، تعامل و هماهنگی با بخش‌های مختلف از جمله بهداشت، غذا، آب و ... به تعالی و رشد حوزه کشاورزی کمک خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پنجمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد
با دستور بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم؛

پنجمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ تعیین شد
با اعلام سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰؛

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ تعیین شد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.