بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش؛

وزیر پیشنهادی ورزش فاقد تخصص در ادراک مفاهیم تخصصی ورزشی است

وزیر پیشنهادی ورزش فاقد تخصص در ادراک مفاهیم تخصصی ورزشی است
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کار با جوانان به عنوان نیروی مولد جامعه نیازمند یک مدیر آشنا با این فضا است اما آقای دنیامالی با وجود تخصص در حوزه فناوری های نرم هیچ تخصصی ندارد و فاقد تخصص در ادراک مفاهیم ورزشی است.
کد خبر : ۲۸۴۵۱۰
نویسنده :
مینا علیزاده

مجتبی زارعی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مخالفت با برنامه‌های احمد دنیامالی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: در ابتدا باید بگویم پس از صحبت‌های اینجانب در مورد وزیر پیشنهادی اطلاعات، جریان رسانه بی بی سی و معاندین خارج نشین تیتری زدند مبنی بر اینکه بنده گفته ام وزیر اطلاعات شان خود را بالاتر از دولت می‌داند در حالی که این نظر من درباره آقای ظفرقندی و آقای میدری بود، اما این دروغ است و با اینکه کسی را دعوت به رای مخالف به وزیر پیشنهادی اطلاعات نکردم، اما اکنون همان تیتر بی بی سی سبب رأی مثبت من به آقای خطیب شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در خانه ملت درباره دلایل مخالفت خود با وزیر پیشنهادی ورزش، افزود: از نظر رهبر انقلاب کارآمدی بر علم استوار است و جنبش‌های تولید علم، آزاد اندیشی و نظریه پردازی علم را خلق می‌کند، اما ما نمایندگان در ۲ امر مهم یعنی ورزش و جوانان و کشاورزی از ۲ فرد غیر متخصص دعوت کرده و قرار است به آن‌ها مسئولیت دهیم.

وی افزود: اگر در نفت تاکنون خام فروشی کرده ایم متاسفانه در رابطه با محصولات کشاورزی نیز چنین اقدامی انجام شده است در حالی که مجلس باید سختگیرانه رفتار کند و نباید در عرصه ورزش غیردانش بنیانی رفتار کنیم چرا که آقای دنیامالی در حوزه شهرسازی تخصص دارد و در تمام ادوار نمایندگی خود در حوزه‌های عمرانی فعالیت کرده است بنابراین ایشان با مفاهیم تخصصی حوزه ورزش و جوانان آشنا نیست، البته در چند رشته ورزشی لاکچری که دغدغه جوانان نیست فعالیت داشته است، اما مثلا در همان حوزه قایقرانی (که ایشان فعالیت دارد) در المپیک هیچ مدالی کسب نکردیم این در حالی است که جوانان موتور متحرک کشور هستند، اما دنیامالی هیچ برنامه علمی و حتی تجربه‌ای در حوزه جوانان ندارد.

زارعی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی ورزش فاقد تخصص در ادراک مفاهیم تخصصی ورزشی است، گفت: ایشان هیچ نسبتی با مفاهیم حوزه ورزش و جوانان ندارد و هیچ برنامه‌ای برای ایجاد رابطه میان آموزش و پرورش، آموزش عالی با ورزش و دانش بنیان کردن ورزش ایران در دست ندارد.

این نماینده مجلس دوازدهم ادامه داد: سوال این است آیا آقای دنیامالی می‌تواند در روانشناسی ورزشی، حقوق ورزشی و حتی رهبری ورزشی ارتباط برقرار کند؟ به یقین خیر و این ناشی از عدم تخصص گرایی آقای پزشکیان است. چرا که کار با جوانان به عنوان نیروی مولد جامعه نیازمند یک مدیر آشنا با این فضا است، اما آقای دنیامالی با وجود تخصص در حوزه‌های دیگر در حوزه فناوری نرم هیچ تخصصی ندارد و ما نباید کار را به غیر متخصصان واگذار کنیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.