بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
​ پتروشیمی فن‌آوران موفق‌ترین پتروشیمی تولید متانول بورسی در تیرماه ۱۴۰۳
در میان پتروشیمی‌های متانول‌ساز بورسی، پتروشیمی فن‌آوران موفق به افزایش درآمد ماهانه خود به میزان ۱۲.۸ درصد نسبت به تیرماه سال گذشته شده است که این شرکت را به برترین شرکت صنعت متانول تبدیل کرده است.
کد خبر : ۲۸۴۵۲۶
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، در میان پتروشیمی‌های متانول‌ساز بورسی، پتروشیمی فن‌آوران موفق به افزایش درآمد ماهانه خود به میزان ۱۲.۸ درصد نسبت به تیرماه سال گذشته شده که این شرکت را به برترین شرکت صنعت متانول تبدیل کرده است.

بررسی گزارش‌های فعالیت ماهانه پتروشیمی‌های فعال صنعت متانول در بازار سرمایه، بیانگر مجموع درآمد ۳،۷۲۴ میلیارد تومانی این شرکت‌ها در ماه چهارم سال است.

در میان پتروشیمی‌های تولید کننده متانول بازار سرمایه، پتروشیمی فن‌آوران موفق به افزایش درآمد ماهانه خود به میزان ۱۲.۸ درصد نسبت به تیرماه سال گذشته شده است. بر پایه این گزارش، مبلغ فروش پتروشیمی فن‌آوران به عنوان غول متانول هاب اول پتروشیمی از ۶۹۰ میلیارد تومان در تیرماه ۱۴۰۲ به ۷۷۸ میلیارد تومان در تیرماه ۱۴۰۳ رسیده است.

این تولید کننده متانول بازار سرمایه در ۴ ماهه سپری شده سال عملکردی موفق ثبت کرده و ظرفیت تولید اسمی خود را به ۳۱ درصد رسانده است که نشان می‌دهد «شفن» با بهره‌برداری مؤثر از ظرفیت‌های خود و اتخاذ استراتژی‌های مدیریتی، توانسته است جایگاه خود را در بازار رقابتی متانول حفظ و بهبود بخشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.