بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
آسیاتک روند مثبتی از درآمدزایی را به ثبت رساند؛

خدمات اینترنتی دربرگیرنده‌ی ۶۷ درصد از درآمد‌های "آسیاتک"

خدمات اینترنتی دربرگیرنده‌ی ۶۷ درصد از درآمد‌های
روند درآمدزایی آسیاتک تا پایان مردادماه در مقایسه با عملکرد سال گذشته مثبت بوده است و در تمام ماه‌های سپری‌شده روند رو به رشدی را در مقایسه با سال مالی گذشته به همراه داشته است.  
کد خبر : ۲۸۴۹۳۰
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری، میزان درآمدی که از ارائه خدمات اینترنتی، فروش کالا و خدمات فناوری اطلاعات به دست آورد مبلغ ۲۴۱ میلیارد تومان بود. درآمد تجمیعی این شرکت ارتباطات جمعی در ۵ ماه نخست سال جاری یک هزار و ۱۴۴ میلیارد تومانی به ثبت رسید.

خدمات اینترنتی دربرگیرنده‌ی ۶۷ درصد از درآمد‌های

میزان درآمدی که "آسیاتک" در پنجمین ماه از سال جاری به ثبت رساند ۷ درصد بالاتر از میانگین درآمد ماهانه طی ۴ ماه گذشته بود و همچنین درآمد تجمیعی که از سوی این شرکت طی ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رسید، ۵۵ درصد از درآمد ۱۲ ماهه سال مالی گذشته را در برگرفته است.

درآمد‌های آسیاتک تا مردادماه ۱۴۰۳

"آسیاتک" در پایان پنجمین ماه از سال جاری درآمد ماهانه‌ای که از ارائه خدمات و فروش در کارنامه مالی خود شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته توانست به رشد ۴۵ درصد برسد و مجموع درآمد تجمیعی این شرکت نسبت به ۵ ماه نخست ابتدایی سال گذشته ۴۴ درصد افزایش پیدا کرد به گونه‌ای که این مبلغ در سال گذشته ۷۹۳ میلیارد تومان بود و در سال جاری توانست درآمد تجمیعی خود را به یک هزار و ۱۴۴ میلیارد تومان برساند.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در مردادماه سال جاری عمده‌ترین میزان درآمدی که به دست آورد متعلق به بخش «درآمد خدمات اینترنت» با ۱۶۱ میلیارد تومان بود که در برگیرنده‌ی ۶۷ درصد از درآمد ماهانه در این دوره بود و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۴ درصد افزایش را تجربه کرد.

خدمات اینترنتی دربرگیرنده‌ی ۶۷ درصد از درآمد‌های

از طرفی «درآمد خدمات فناوری اطلاعات» توانست با مبلغی بالغ‌بر ۷۴ میلیارد تومان درآمدزایی در مردادماه، رتبه بعدی درآمدزاترین بخش "آسیاتک" را به خود اختصاص بدهد، همچنین این شرکت از فروش کالا نیز نزدیک به ۷ میلیارد تومان درآمدزایی داشت.

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، روند درآمدزایی آسیاتک تا پایان مردادماه در مقایسه با عملکرد سال گذشته مثبت بوده است و در تمام ماه‌های سپری‌شده روند رو به رشدی را در مقایسه با سال مالی گذشته به همراه داشته است.  

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.