بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
افزایش ۱۹ درصدی درآمد آردینه نسبت به میانگین ۴ ماه گذشته؛

"آردینه" به مسیر نزولی درآمدزایی پایان داد

شرکت نشاسته و گلوکز آردینه میزان درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رساند، توانسته است ۴۳ درصد از میزان درآمد‌های ۱۲ ماهه سال گذشته را کسب کند. 
کد خبر : ۲۸۴۹۶۲
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت نشاسته و گلوکز آردینه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری از فروش محصولات به میزان درآمد عملیاتی ۸۴ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. "آردینه" از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه میزان درآمد تجمیعی که شناسایی کرد برابر با ۳۶۸ میلیارد تومان بود. این شرکت از فروش گلوکز گندم، گلوتن گندم، نشاسته فوق تصفیه و نشاسته پروتئینه (خوراک دام، طیور و آبزیان) درآمدزایی کرد.

شرکت نشاسته و گلوکز آردینه در مردادماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات به دست آورد مربوط به بازار داخلی بود. درآمدی که در مردادماه از سوی "آردینه" اطلاع‌رسانی شد نسبت به میانگین درآمدی در ۴ ماه گذشته ۱۹ درصد بالاتر بود. میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی این شرکت برابر با ۴۰ میلیارد تومان بود. 

میزان درآمدی که آردینه در مردادماه از فروش محصولات به دست آورد نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد بیشتر بود و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز موفق به افزایش درآمد ۱۷ میلیارد تومانی شد. درآمد تجمیعی که آردینه در ۵ ماه نخست سال جاری کسب کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد پیدا کرد.

شرکت نشاسته و گلوکز آردینه میزان درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رساند، توانسته است ۴۳ درصد از میزان درآمد‌های ۱۲ ماهه سال گذشته را کسب کند. 

بیشترین درآمدزایی که شرکت نشاسته و گلوکز آردینه در گزارش ماهانه خود به ثبت رساند مربوط به فروش گلوکز گندم با مبلغ ۴۴ میلیارد تومان بود. میزان درآمدی که از فروش محصول به دست آمد دربرگیرنده‌ی ۵۳ درصد از کل درآمد ماهانه بود. محصول گلوتن گندم نیز با ۲۶ میلیارد تومان در جایگاه بعدی بیشترین درآمدزایی ایستاده است.

مقدار فروش ماهانه آردینه در پنجمین ماه سال جاری ۲ هزار و ۹۶۱ تن اعلام شد که در مقایسه با ماه گذشته شاهد افزایش مقدار فروش ۱۸ درصدی بود. از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مقدار فروش تجمیعی این شرکت به ۱۲ هزار و ۷۸۳ تن رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گسترش کارخانه هدف ماست
سعیدامینی رئیس هیئت مدیره شرکت نشاسته و گلوکز آردینه :

گسترش کارخانه هدف ماست

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.