بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
خط تولید محصول جدید در
رئیس هیات مدیره شرکت نشاسته و گلوکز آردینه گفت: شرکت آردینه توانست خط تولید جانبی خود را برای تولید مارتودکسترین را آماده کند و منتظر اخذ پروانه فعالیت آن هستیم.
کد خبر : ۲۸۱۷۴۸
نویسنده :
مینا علیزاده

سعید امینی، رئیس هیات مدیره شرکت نشاسته و گلوکز آردینه در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و موادغذایی اظهار کرد: این نمایشگاه خط اول جبهه اقتصادی است. تمام بزرگان صنعت غذا در این نمایشگاه حضور دارند. شرکت آردینه امسال افتخار حضور در این نمایشگاه را دارد. این نمایشگاه با استقبال صنعت غذا بسیار پررونق‌تر و با انسجام بالا برگزار شد.

رئیس هیات مدیره شرکت نشاسته و گلوکز آردینه با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای بیان کرد: "آردینه" توانست تولید مالتودکسترین را به خط تولید برساند. منتظر اخذ پرو انه آن هستیم. تقاضای خوبی درباره این محصول وجود دارد. تلاش ما در شرکت همواره بر این بوده که کارخانه رو به گسترش باشد و به توسعه یافتگی خود ادامه دهد.

وی افزود: همچنین، درخصوص نشاسته‌های اصلاح شده نیز امیدوار هستیم بتوانیم خدمات خود را بسیار وسیع‌تر ارائه دهیم.

امینی درباره سودآوری "آردینه" ادامه داد: شرکت آردینه توانست خط تولید جانبی برای تولید مالتودکسترین را آماده کند که منتظر صدور دریافت پروانه فعالیت آن هستیم. این اقدام می‌تواند سود خوبی برای سهامداران به دنبال داشته باشد. همچنین در جهت توسعه و گسترش کارخانه آثار خوبی را در پی دارد. این یک خبر خوش و موفقیت آمیز برای سهامداران خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.