بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
تحقق رشد ۱۶۹ درصدی در درآمد‌های
میزان درآمدی که شرکت جهان فولاد سیرجان در پنجمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود.
کد خبر : ۲۸۴۹۷۱
نویسنده :
امیرمحمد آبیار

تحقق رشد ۱۶۹ درصدی در درآمد‌های

بورس‌نیوز:
 
شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان با سرمایه ثبت شده ۱۱ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۷ هزار و ۲۶۸ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری نشان داد که اتفاقات خوبی در این شرکت در حال جریان است. 
 
تحقق رشد ۱۶۹ درصدی در درآمد‌های
 
میزان درآمدی که شرکت جهان فولاد سیرجان در پنجمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۲۲۵ میلیاردتومانی رسید. "فجهان" در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۲۸ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۱۶۹ درصدی همراه بود. همچنین "فجهان" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۵ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵۴ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو شده است.
 
تحقق رشد ۱۶۹ درصدی در درآمد‌های
 
" فجهان" در مردادماه ۲۵۵ هزار و ۶۲۷ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۱۹ هزار و ۱۶۴ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروشی که جهان فولاد سیرجان در این دوره ماهانه شناسایی کرد، نشان‌دهنده رشد ۴۴ درصدی فروش این شرکت بوده است. 
 
تحقق رشد ۱۶۹ درصدی در درآمد‌های
 
بیشترین درآمدزایی که شرکت جهان فولاد سیرجان از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «میلگرد» با یک هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان بود درآمدی که "فجهان" از فروش این محصول در مردادماه به دست آورد برابر با ۵۲ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «میلگرد» بیشترین درآمدزایی را برای جهان فولاد سیرجان محصول «آهن اسفنجی» به خود اختصاص داده بود؛ همچنین در میان محصولات این شرکت فولادی بیشترین نرخ فروش را محصول «میلگرد (داخلی)» با مبلغ ۲۴ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان در ازای هر تن بر عهده داشت.
 
تحقق رشد ۱۶۹ درصدی در درآمد‌های
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
کسب درآمد تجمیعی ۷.۳ هزار میلیارد تومانی
بخوانیم از عملکرد مجتمع جهان فولاد سیرجان در تیرماه؛

کسب درآمد تجمیعی ۷.۳ هزار میلیارد تومانی "فجهان" 

سود سازی فولادین از
جهان فولاد سیرجان محقق ساخت؛

سود سازی فولادین از "فجهان"

شیب تند صعودی در
جهان فولاد سیرجان محقق کرد؛

شیب تند صعودی در "فجهان"

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.