بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
ویژه برنامه پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان برگزار شد
سی امین ویژه برنامه پویش دورهمی (همدلی) خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با حضور ۶۹ نفر از همکاران همراه با خانواده، به تعداد ۲۷۰ نفر ۱۹ شهریور ماه در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر برگزار شد.
کد خبر : ۲۸۵۰۶۷
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، سی امین ویژه برنامه پویش دورهمی (همدلی) خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با حضور ۶۹ نفر از همکاران همراه با خانواده، به تعداد ۲۷۰ نفر ۱۹ شهریور ماه در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر برگزار شد.

این پویش که با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای تمام رده‌های سنی همراه بود، رضایتمندی ۷۰ درصدی شرکت کنندگان را نشان داد.

گفتگوی ما با تعدادی از همکاران حاضر در این دورهمی در پی می‌آید:

مجتبی رحیمی، مکانیک ارشد واحد ۲ مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی با ۱۵ سال سابقه گفت: این برنامه یکی از برنامه‌های شادی بود که می‌توانست برای خانواده انجام می‌شود. این گونه برنامه‌ها و رفاهیات باعث انگیزه بیشتر کارکنان می‌شود، زیرا کارکنان در محیط سخت مشغول به کار می‌باشند و برنامه‌های مثل دورهمی می‌تواند باعث شادی خانواده‌ها شود.

علیرضا آزادی، عیب یاب کابل مدیریت تولید و توزیع برق با ۲۱ سال سابقه گفت: این برنامه، پویش بسیار خوبی برای دورهمی کارکنان و خانواده‌ها است و این برنامه‌ها برای همگان می‌تواند خاطره انگیز و جذاب باشد. در مجموع برنامه‌های متنوع و جالبی برای خانواده‌ها انجام شد که شایسته تقدیر است.

جلیل خورشیدی تکنسین کوره پاتیلی LF مدیریت فولادسازی با ۱۲ سال سابقه گفت: تدارک این برنامه برای تلاشگران شرکت کاری بسیار سخت و دشوار است و باید از تمامی دست اندرکاران آن قدردانی شود، زیرا لحظات بسیار خوبی را از ابتدا تا پایان مراسم برای تلاشگران و خانواده هایشان رقم زدند. بهتر است در برنامه موسیقی از گروه‌های متنوع‌تر و مطرح‌تر استفاده نمایند و زمان آن را نیز بیشتر کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.