بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
در گفتگو با مدیرعامل پتروشیمی تبریز مطرح شد؛

عرضه سهام پتروشیمی تبریز در بورس

عرضه سهام پتروشیمی تبریز در بورس
کد خبر : ۲۸۵۰۷۸
نویسنده :
زهرا منصور

سید نورالله میراشرفی، مدیرعامل پتروشیمی تبریز در حاشیه برگزاری هجدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست در گفتگو با بورس‌نیوز مطرح کرد: صادرات پتروشیمی تبریز نسبت به سال گذشته حدود ۴۳ درصد افزایش یافته و تولید نیز نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد رشد پیدا کرده است و حدود ۱۱۶ درصد تولید داشته‌ایم. امید است در سال ۱۴۰۳ رکورد چهار سال گذشته در تبریز را فتح کنیم.

وی افزود: یکی از برنامه‌های پتروشیمی تبریز برای حدود سه ماه آینده، عرضه سهام این شرکت در بورس است. بر این اساس که سهام شرکت در حال عرضه شدن در بورس است، به جرأت می‌توان گفت در سال جاری رقمی حدود ۱۸۰ درصد افزایش سود خواهیم داشت.

میراشرفی عنوان کرد: حدود یک سال است که با سازمان بورس جلسات مکرری داشته‌ایم و امیدواریم طی دو ماه آینده سهام پتروشیمی تبریز در بورس عرضه شود.

مدیرعامل پتروشیمی تبریز گفت: سه طرح توسعه‌ای برای پتروشیمی تبریز تعریف شده است. طرح پلی اتیلن سنگین ۳۱۰ هزار تنی یکی از این طرح‌هاست که در حال حاضر بر رقم ۶۵ درصد قرار دارد و امیدواریم در دی ماه ۱۴۰۴ به بهره برداری برسد. همچنین طرح تصفیه پساب پتروشیمی تبریز عملیاتی شده و بر رقم ۸۶ درصد قرار دارد؛ حدود ۷ میلیون متر مکعب از پساب تصویه خانه تبریز استفاده خواهیم کرد که به دلیل مواجهه استان تبریز با بحران آب در سال گذشته می‌تواند یکی از مسئولیت‌های اجتماعی شمرده شود. امیدواریم این پروژه در سال جاری به بهره برداری برسد و آبی را که از سد استفاده می‌کنیم به شهر تبریز تقدیم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پتروشیمی تبریز جزء پتروشیمی‌های خوشنام صنعتی کشور است. ما در بحث مسئولیت اجتماعی از پشروان بوده‌ایم و در این زمینه اقدامات خوبی نیز صورت گرفته است که امیدوارم این اقدامات تداوم یابند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مجمع
در بیستمین روز ماه جاری؛

مجمع "شبريز" برگزار خواهد شد

۶ پالایشگاه شفاف سازی کردند
باتوجه به الزام سازمان بورس؛

۶ پالایشگاه شفاف سازی کردند

نگاهی جامع به عملکرد صندوق‌های سرمایه گذاری در هفته‌ای که گذشت
صندوق "مشترک یکم سامان" و سرمایه گذاری‌های "تأمین سرمایه کاردان" در صنایع بنیادی

نگاهی جامع به عملکرد صندوق‌های سرمایه گذاری در هفته‌ای که گذشت

پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰، درآمدزاترین محصول پتروشیمی تبریز
پتروشیمی تبریز ۵۴ درصد از درآمد ماه گذشته خود را به دست آورد؛

پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰، درآمدزاترین محصول پتروشیمی تبریز

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.