بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
گام پرقدرت
رئیس هیات مدیره نشاسته و گلوکز آردینه گفت: امسال شرکت آردینه توانسته با بهره گیری از سیستم‌هایی که دارد تولید خوب کیفیت قابل قبولی داشته باشد. همچنین توانسته خود را از سایرین جدا کند و با بهترین کیفیت در ۴ محصول گلوکز، نشاسته، مالتو و نشاسته SPS توانسته گام‌های خوبی بردارد.
کد خبر : ۲۸۵۳۶۴
نویسنده :
مینا علیزاده

سعید امینی، رئیس هیات مدیره نشاسته و گلوکز آردینه، در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص هدف از حضور در بیست و سومین نمایشگاه شیرینی و شکلات اظهار کرد: شرکت آردینه در این نمایشگاه طبق سنوات گذشته شرکت کرده و در این رویداد اقتصادی توانسته جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به تولید، فروش و صادرات بیان کرد: امسال شرکت آردینه توانسته با بهره گیری از سیستم‌هایی که دارد تولید خوب کیفیت قابل قبولی داشته باشد. همچنین توانسته خود را از سایرین جدا کند و با بهترین کیفیت در ۴ محصول گلوکز، نشاسته، مالتو و نشاسته SPS توانسته گام‌های خوبی بردارد و از نظر مشتری نیز مشکلی نداریم. از نظر مواد اولیه مشکلاتی داشتیم که شرکت توان خود را بر این گذاشته تا بتواند بخشی از محصولات را صادر کند و در این زمینه موفق عمل کرده است. 

رئیس هیات مدیره "آردینه" ادامه داد: شرکت آردینه در سال‌های اخیر با نیرو‌ها و سیستم‌های خوبی که دارد جزو معدود کارخانجاتی است که با بهره‌‎گیری از نیرو‌های پرتلاش و تجهیزات مناسب توانسته بهترین تولیدات را نسبت به سایر رقبا رقم بزند و کیفیت توانسته نقش قابل قبولی را در گلوکز، گلوتن و نشاسته ایفا کند. شرکت توانسته در این بازار شلوغ با بهترین کیفیت فعالیت کند.

امینی درخصوص بازار داخل و صادرات محصولات "آردینه" گفت: ۱۵ سال در بخش صادرات خوب عمل کردیم. آردینه به عنوان یک برند در ترکیه، افغانستان، عراق، شرق اروپا و آسیایی میانه مطرح بوده است. چند سالی است از نظر افزایش مواد اولیه دچار مشکل هستیم که این مساله نیز مرتفع شده و با آماده سازی قیمت‌ها این روند را ادامه می‌دهیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۱۹ درصدی درآمد آردینه نسبت به میانگین ۴ ماه گذشته؛

"آردینه" به مسیر نزولی درآمدزایی پایان داد

گسترش کارخانه هدف ماست
سعیدامینی رئیس هیئت مدیره شرکت نشاسته و گلوکز آردینه :

گسترش کارخانه هدف ماست

افزایش ۸ درصدی درآمد تجمیعی
سهم عمده گلوکز گندم و گلوتن در سبد محصولات "آردینه"؛

افزایش ۸ درصدی درآمد تجمیعی "آردینه" در مقایسه با سال گذشته

رشد ۲۱ درصدی درآمد تجمیعی
شرکت نشاسته و گلوکز آردینه رقم زد؛

رشد ۲۱ درصدی درآمد تجمیعی "آردینه" در فصل بهار 

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.