بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
بی تاثیری قطعی برق در تولید
عضو هیات مدیره شرکت نشاسته و گلوکز آردینه گفت: تلاش کردیم با توجه به ناترازی در صنعت برق مصرف مواد اولیه کاهش نیابد و تولید ما ثابت مانده است. میزان فروش شرکت از قطعی برق تاثیر نگرفت.
کد خبر : ۲۸۵۳۶۹
نویسنده :
مینا علیزاده

کیومرث کیارودی، مدیرمالی و عضو هیات مدیره شرکت نشاسته و گلوکز آردینه در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: همان طور که در گزارش فعالیت ماهانه منتشر شده، طبق برنامه پیش رفتیم و تلاش کردیم با توجه به ناترازی در صنعت برق مصرف مواد اولیه کاهش نیابد و تولید ما ثابت مانده است. میزان فروش شرکت از قطعی برق تاثیر نگرفت. در ۶ ماه گذشته طبق پلن اعلام شده پیش رفته ایم و انتظار داریم که بودجه پیش بینی شده محقق شود. 

وی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای "آردینه " افزود: شرکت همواره طرح‌های توسعه‌ای داشته و خواهد داشت. در یکی، دو سال گذشته چند خط تولید داشتیم که به بهره برداری رسیده و محصولات آن نیز در بازار عرضه می‌شود. همیشه تصمیم ما براین بود که سبد محصولات را گسترش و بازار هدف را توسعه دهیم. 

عضو هیات مدیره "آردینه" ادامه داد: در برنامه داریم که سبد محصولات را گسترده و محصولات مان را در صنایع مختلف عرضه کنیم. تا پایان سال اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.
کیارودی درخصوص نماد "آردینه" گفت: یکی از مهمترین مواردی که سهامداران می‌توانند با "آردینه" آشنا شوند، اطلاعیه‌های شرکت است که در کدال منتشر می‌شود. نکته دیگر نیز این است که روند سهام در روز‌های گذشته مناسب بوده و این روند با کم شدن ریسک بازار و اقبال سهامداران خرد بهتر نیز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در یکی، دو ماه آینده رویداد بازدید فعالان بازار از دو کارخانه آرد را در دستور کار داریم. فعالان بزرگ بازار می‌توانند خطوط تولید را بازدید کنند و با شرکت و محصولات ما بیشتر آشنا شوند.

عضو هیات مدیره "آردینه" با اشاره به پیش بینی سود گفت: در تقسیم سود همیشه با سهامداران صادق بودیم و تا جایی که امکان دارد و ضرری به سرمایه در گردش شرکت وارد نشود، تقسیم سود را انجام می‌دهیم. سال گذشته نیز تقسیم سود ۸۰ درصدی داشتیم. برای سال جاری نیز پیش بینی می‌کنیم که باتوجه به روند نقدینگی و میزان تامین مواد اولیه تقسیم سود خوبی را داشته باشیم.

وی درباره افزایش سرمایه بیان کرد: در ۵ ماه گذشته افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی از محل سود انباشته داشتیم. در سال جاری برنامه‌ای بابت افزایش سرمایه در دستور کار نداریم. اگر فرایند طوری پیش برود و هیات مدیره به این نتیجه برسد که افزایش سرمایه ضروری است اطلاع رسانی خواهیم کرد و سهامداران را به مجمع دعوت خواهیم کرد. 

کیارودی در سخنی با سهامداران گفت: از سهامداران دعوت می‌کنم که به اطلاعات بنیادی سهم توجه و صورت مالی را بررسی کنند و با توجه به کیفیت سود، میزان تولید و فروش اقدام به سرمایه گذاری کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۲۱ درصدی درآمد تجمیعی
شرکت نشاسته و گلوکز آردینه رقم زد؛

رشد ۲۱ درصدی درآمد تجمیعی "آردینه" در فصل بهار 

افزایش ۸ درصدی درآمد تجمیعی
سهم عمده گلوکز گندم و گلوتن در سبد محصولات "آردینه"؛

افزایش ۸ درصدی درآمد تجمیعی "آردینه" در مقایسه با سال گذشته

افزایش ۱۹ درصدی درآمد آردینه نسبت به میانگین ۴ ماه گذشته؛

"آردینه" به مسیر نزولی درآمدزایی پایان داد

گسترش کارخانه هدف ماست
سعیدامینی رئیس هیئت مدیره شرکت نشاسته و گلوکز آردینه :

گسترش کارخانه هدف ماست

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.