بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
پرداختی کارکنان بیمه ایران همراه با حمایت های رفاهی در اولویت ویژه قرار گیرد
سید محمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران گفت: متناسب سازی پرداختی کارکنان بیمه ایران همراه با حمایت‌های رفاهی و معیشتی در اولویت ویژه بودجه سال آینده قرار گیرد.
کد خبر : ۲۸۵۴۰۷
نویسنده :
زهرا منصور

به گزارش بورس‌نیوز، مبرقعی در جلسه عمومی عادی فوق العاده تصویب بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۴ که در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، با بیان این مطلب ابراز داشت: پرداختی کارکنان بیمه ایران باید با توجه به ماهیت تجاری و رسالت اجتماعی بسیار گسترده و موثر و التیام بخشی که برای مردم آسیب دیده جامعه دارند، متناسب باشد و تاکید دارم سطح حقوق و پرداخت‌های رفاهی افزایش یابد.

مبرقعی با بیان این که کارکنان بیمه ایران روزانه هزاران پرونده مردم صدمه دیده از تصادفات، حوادث و رخداد‌های مختلف را بررسی و به آسیب دیدگان مالی و جانی جامعه یاری می‌رسانند، اظهار داشت: ماهیت فعالیت بیمه‌گری دارای ویژگی‌های بسیار تخصصی و پیچیده و مستلزم صرف انرژی زیاد است و روزانه هزار و پانصد میلیارد ریال در کشور خسارت پرداخت می‌کنیم و این خدمت ملی با تلاش کارکنان متخصص و سخت کوش بیمه ایران میسر می‌شود.

سرپرست بیمه ایران با اذعان به دوران گذار صنعت بیمه و ورود به دنیای فناوری‌های نوین، بیان داشت: برای ورود به تحول دیجیتال و هوش مصنوعی که صنعت بیمه را دچار تحول اساسی خواهد کرد، لازم است نیرو‌های جوان، با انگیزه و متخصص داشته باشیم. وی ادامه داد: لازمه بکارگیری نیروی انسانی وفادار و تحول گرا برای صنعت بیمه، مدیریت مشفقانه و رضایت مندی کارکنان است.

سرپرست بیمه ایران در پایان با تاکید بر ایجاد فرایند پایدار و رو به رشد پرداختی به کارکنان، به اعضای مجمع عمومی گفت: انتظار دارم در تنظیم بودجه، پرداخت‌های رفاهی متناسب با فعالیت همکارانم در بیمه ایران دیده شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.