بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
بانک گردشگری به درآمد عملیاتی ۲ هزار و ۳۸ میلیارد تومانی رسید؛

رشد ۱۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی "وگردش"

رشد ۱۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی
درآمد‌های عملیاتی محقق‌شده "وگردش" در شهریورماه به ۲ هزار و ۳۸ میلیارد تومان رسید، این درآمد‌ها حاصل از «تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری و درآمد کارمزد» است.
کد خبر : ۲۸۵۵۷۳
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

بانک گردشگری در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری (سال منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳) میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی در سامانه کدال اعلام کرد برابر با یک هزار و ۱۵۸ میلیارد تومان بود، "وگردش" در ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون به درآمد تجمیعی ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید.

رشد ۱۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی

میزان درآمد تسهلات اعطایی که بانک گردشگری در شهریورماه سال جاری از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته رشد ۱۳ میلیارد تومانی را به همراه داشت، "وگردش” میزان درآمد تجمیعی که در ششمین ماه از سال جاری به ثبت رساند نسبت به ۶ ماه نخست سال گذشته ۱۲ درصد افزایش یافت.

لازم به ذکر است که درآمد‌های عملیاتی محقق‌شده "وگردش" در شهریورماه به ۲ هزار و ۳۸ میلیارد تومان رسید، این درآمد‌ها حاصل از «تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری و درآمد کارمزد» است همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید بیشترین سهم درآمد‌های محقق‌شده به تسهیلات اعطایی اختصاص یافته که دربرگیرنده‌ی ۵۷ درصد از درآمد‌های عملیاتی این ماه است.

رشد ۱۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی

بیشترین درآمدزایی بانک گردشگری از تسهیلات اعطایی در بخش‌های «مشارکت مدنی» و «مرابحه» بود، میزان درآمدی که از این بخش‌ها حاصل شد به ترتیب برابر با مبلغ ۶۰۱ میلیارد تومان و ۵۳۵ میلیارد تومان به ثبت رسید، بخش مشارکت مدنی در این دوره ماهانه با رشد ۴۸ درصدی روبه‌رو بود.

رشد ۱۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی

تسهیلات اعطایی طی دوره بانک گردشگری در پایان شهریورماه ۱۴ هزار میلیارد تومان اعلام شد و تسهیلات وصولی آن نیز برابر با نزدیک به ۱۰ همت بود، بر همین اساس شاهد افزایش ۴۲ درصدی تسهیلات اعطایی "وگردش" نسبت به تسهیلات وصولی در این دوره بوده‌ایم.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.