بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
مدیر عامل‌ پتروشیمی ایلام، روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت
مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با صدور پیامی هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی را به همه‌ی آتش‌نشانان و همکاران واحد HSE شرکت پتروشیمی ایلام تبریک گرفت.
کد خبر : ۲۸۵۶۰۹
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، داود جعفری‌فر؛ مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با صدور پیامی هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی را به همه‌ی آتش‌نشانان و همکاران واحد HSE شرکت پتروشیمی ایلام تبریک گرفت.

برر اساس این گزارش، ‍ مدیر عامل پتروشیمی ایلام، روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت

در این پیام آمده است:

حرکت در مسیر نجات جان انسان‌ها گام نهادن در مسیر الهی است و بی‌تردید یکی از مشاغل خطیر و در عین حال سخت و مخاطره‌آمیز «آتش‌نشانی» است.

هفتم مهرماه بهانه‌ای است برای قدرانی از تلاش‌های ارزنده‌ی آتش‌نشانان ایثارگر و نیرو‌های خدوم واحد ایمنی و آتش‌نشانی (HSE) که با فداکاری و از خودگذشتگی علاوه بر حفظ جان کارگران و کارکنان، زمینه‌ی تولید مستمر توام با امنیت و ایمنی را فراهم نموده‌اند.

سه میلیون و ۴۴۰ هزار نفر ساعت بدون حادثه در مجتمع پتروشیمی ایلام از دستاورد‌های مهم این صنعت است که با بروزرسانی تجهیزات، تلاش نفرات و اقدامات پیشگیرانه باید روند روبه رشدی داشته باشد.

اینجانب هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی را به همه نیرو‌های واحد اتش‌نشانی و ایمنی پتروشیمی ایلام تبریک عرض نموده و امیدوارم هیچ‌گاه شاهد بروز حوادث در واحد‌های صنعتی کشور و استان ایلام نباشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.