بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
فروش ۱۵ هزار و ۷۷۲ تنی زر ماکارون در شهریورماه؛

بازار صادراتی "غزر" به ادامه روند صعودی خود ادامه داد

بازار صادراتی
بیشترین درآمدی که شرکت زر ماکارون از فروش محصولات کسب کرد مربوط به «ماکارونی رشته ای» در داخل کشور بود با مبلغ ۲۴۱ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۸۵۶۸۹
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات در این دوره به دست آورد مبلغی برابر با ۴۹۶ میلیارد تومان بود، "غزر" در ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون نیز به درآمد تجمیعی ۲ هزار و ۸۱۴ میلیارد تومان پیدا کرد.

درآمد ماهانه‌ای که زر ماکارون در شهریورماه سال جاری شناسایی کرد متعلق به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، "غزر" بیشترین درآمدزایی را از بازار داخلی با ۴۱۳ میلیارد تومان به همراه داشت و از فروش محصولات در بازار خارج از کشور نیز به درآمد ۸۲ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

بازار صادراتی

زر ماکارون در ۶ ماه گذشته از فروش تجمیعی بازار داخلی ۲ هزار و ۴۱۸ میلیارد تومان و از بازار صادراتی نیز ۳۹۵ میلیارد تومان درآمد تجمیعی به دست آورد.

میزان سرمایه اعلام شده از سوی این شرکت غذایی در ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که "غزر" در شهریورماه از فروش محصولات به دست آورد نسبت به میانگین درآمدی در ۵ ماه گذشته ۷ درصد افزایش را تجربه کرد.

درآمد ماهانه "غزر" در روند صعودی قرار گرفت

شرکت زر ماکارون در این دوره شاهد افزایش درآمد ۱۳ درصدی (معادل ۵۸ میلیارد تومان) نسبت به دوره مشابه سال گذشته بود، همان‌طور که گفته شد میزان درآمد تجمیعی که غزر از فروش محصولات صادراتی شناسایی کرد در مقایسه با ۶ ماه نخست سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافت.

بازار صادراتی

بیشترین درآمدی که شرکت زر ماکارون از فروش محصولات کسب کرد مربوط به «ماکارونی رشته ای» در داخل کشور بود با مبلغ ۲۴۱ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول در این دوره ماهانه نزدیک به ۲۸ میلیون تومان در ازای هر تن به فروش رسید.

همان‌گونه که گفته شد زر ماکارون در شهریورماه از فروش محصولات در بازار صادراتی ۸۲ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، محصولاتی که در این بازار مورد تقاضا قرار گرفتند شامل محصولات فرمی، محصولات رشته‌ای و محصولات خاص می‌شود.

بازار صادراتی

شرکت زر ماکارون در شهریورماه سال جاری مقدار فروش محصولات خود را ۱۵ هزار و ۷۷۲ تن به اطلاع سهامداران رساند، از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه نیز مقدار فروش این شرکت غذایی به ۹۲ هزار و ۳۰۹ تن رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.