بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
گلوکز گندم پرفروش‌ترین محصول آردینه؛

درآمدهای "آردینه"هم راستای سال گذشته ایستاد

درآمدهای
پرفروش‌ترین محصولی که آردینه در شهریورماه به فروش رساند، متعلق به گلوکز گندم با ۳ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان بود که سهم ۵۴ درصدی را از کل درآمد ماهانه به همراه داشت.
کد خبر : ۲۸۵۹۰۱
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت نشاسته و گلوکز آردینه در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در شهریورماه سال جاری از فروش گلوکز گندم، گلوتن گندم، نشاسته پروتئینه (خوراک دام، طیور و آبزیان) و نشاسته فوق تصفیه به درآمدزایی ۶۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان دست پیدا کرد. این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه به درآمد تجمیعی ۴۳۰ میلیارد تومانی رسید. 

آردینه در ۶ ماه نخست سال جاری محصولات خود را موفق شد در بازار داخل کشور به فروش برساند. بیشترین درآمدزایی صورت گرفته آردینه در نیمه نخست سال مربوط به اردیبهشت ماه بود که نزدیک به مبلغ ۹۷ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این شرکت در بازه زمانی ذکر‌شده به میانگین درآمدی ۷۲ میلیارد تومانی رسید.

درآمدهای

شرکت نشاسته و گلوکز آردینه در شهریورماه میزان درآمدی که از فروش محصولات شناسایی کرد، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شاهد رشد ۳ درصدی (معادل یک میلیارد و ۸۲۷ میلیون تومان) بود و همچنین درآمدز تجمیعی که از سوی این شرکت به ثبت رسید، رشد ۱۰ درصدی را به همراه داشت.

پرفروش‌ترین محصولی که آردینه در شهریورماه به فروش رساند، متعلق به گلوکز گندم با ۳ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان بود که سهم ۵۴ درصدی را از کل درآمد ماهانه به همراه داشت. نرخ فروش این محصول ۲۴ میلیون تومان در ازای هر تن شناسایی شد. بیشترین نرخ فروش آردینه مربوط به گلوتن گندم با ۷۹ میلیون تومان بود.

آردینه مقدار فروش ماهانه خود را در پایان نیمه نخست سال جاری بالغ‌بر ۲ هزار و ۳۰۰ تن اعلام کرد. از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه نیز این مقدار فروش به ۱۵ هزار و ۸۲ تن رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گام پرقدرت
سعید امینی، رئیس هیات مدیره شرکت نشاسته و گلوکز آردینه:

گام پرقدرت "آردینه" در ۴ محصول

بی تاثیری قطعی برق در تولید“ آردینه
کیومرث کیارودی، مدیرمالی و عضو هیات مدیره شرکت نشاسته و گلوکز آردینه :

بی تاثیری قطعی برق در تولید“ آردینه"

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.