بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
افزایش سود خالص ۸۲ درصدی گنگین در دوره ۶ ماهه؛

مسیر صعود سودسازی "گنگین" در حال سپری شدن است

مسیر صعود سودسازی
مجموع سود عملیاتی شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان در پایان دوره ۶ ماهه میاندوره‌ای از مبلغ ۷۶۷ میلیارد تومان با افزایش قابل‌توجه ۷۸ درصدی طی دوره به یک هزار و ۳۶۶ میلیارد تومان رسید.
کد خبر : ۲۸۵۹۶۰
نویسنده :
امیرحسین کریمی

 

بورس نیوز:

شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه منتهی به تیرماه ۱۴۰۳ مجموع درآمد عملیاتی خود طی این دوره ۶ ماهه را برابر با یک هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان ارائه کرد که رشد ۷۶ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال در گذشته از آن خود کرد.

هزینه‌های مالی اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان در پایان تیرماه نزدیک به ۴۵ میلیارد تومان شناسایی‌شده که با توجه به مبلغ ثبت‌شده در سال گذشته با رشد ۲۴ درصدی همراه بوده است.

مسیر صعود سودسازی

مجموع سود عملیاتی شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان در پایان دوره ۶ ماهه میاندوره‌ای از مبلغ ۷۶۷ میلیارد تومان با افزایش قابل‌توجه ۷۸ درصدی طی دوره به یک هزار و ۳۶۶ میلیارد تومان رسید، سود خالص این شرکت در پایان تیرماه سال جاری برابر با یک هزار و ۵۱ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.

مسیر صعود سودسازی

"گنگین" در دوره مشابه سال گذشته با سود خالص ۵۷۶ میلیارد تومانی مواجه بود و در این دوره رشد ۸۲ درصدی را مشاهده کرد و همچنین سود خالص در ازای هر سهم نیز طی این دوره ۳۵۰۴ تومان شناسایی شده است.

صورت‌وضعیت مالی منتهی به پایان تیرماه ۱۴۰۳

شرکت "گنگین" در گزارش صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه خود مجموع دارایی‌های ثبت‌شده را برابر با ۱۱ هزار و ۷۶۱ میلیارد تومان ارائه کرد که رشد ۹ درصدی را نسبت به پایان سال مالی گذشته شاهد بوده و بیشترین دارایی در اختیار بخش «سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت» با ۶ هزار و ۹۳۶ میلیارد تومان بوده که این بخش نیز نسبت به پایان سال گذشته بدون تغییر باقی ماند.

طی این دوره ۶ میاندوره‌ای منتهی به تیرماه ۱۴۰۳ میزان سرمایه "گنگین" مبلغی بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام‌شده که در مقایسه با پایان سال گذشته بدون تغییر باقی‌مانده و همچنین سود انباشته ارائه‌‎شده اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان در پایان دوره ۶ ماهه منتهی به تیرماه ۱۴۰۳ یک هزار و ۸۴۷ میلیارد تومان به ثبت رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.