بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
سود ۲ میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومانی سفاری از محل سود سهام محقق‌شده؛

رفت و آمدهای ارزش بازار "سفارس" به اوج خود

رفت و آمدهای ارزش بازار
شرکت سیمان فارس و خوزستاندر انتهای شهریورماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده یک هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشت که با رشد ۱۸۹۰ درصدی به مبلغ ۲۴ هزار میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر : ۲۸۶۰۲۸
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت سیمان فارس و خوزستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود در بورس و خارج از بورس را برابر با یک هزار و ۲۷۵ میلیارد تومان گزارش کرد که عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها با یک هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان در بخش پذیرفته‌شده در بازار سرمایه بود و مابقی آن نیز در حوزه خارج از بازار سرمایه سرمایه‌گذاری شده است.

مجموع بهای تمام‌شده شرکت "سفارس" در شهریورماه بدون تغییر باقی ماند و در مقایسه با سال گذشته نیز ۱۱ درصد افزایش سرمایه‌گذاری را به ثبت رسانده است.

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "سفارس" در شهریورماه مربوط به سرمایه‌گذاری در بخش «سیمان، آهک و گچ» با یک هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان در حوزه پذیرفته‌شده در بورس بود و در بخش خارج از بورس نیز بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری به «سایر محصولات کانی غیرفلزی» با ۱۸ میلیارد تومان اختصاص‌یافته است.

رفت و آمدهای ارزش بازار

بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "سفارس" در شهریورماه مربوط به بخش «سیمان، آهک و گچ» با ۲۳ هزار و ۸۲۴ میلیارد تومان بود و پس‌ازآن نیز بخش «فعالیت‌های کمکی به نهاد‌های مالی واسط» با ۱۷۷ میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار را از آن خودکرده است. ارزش بازار سرمایه‌گذاری در حوزه «سیمان، آهک و گچ» با رشد ۸ درصدی در مقایسه با ماه گذشته همراه بود.

بیشترین ارزش بازار "سفارس" نیز در اختیار «سیمان آبیک» با مبلغ ۶ هزار و ۱۴۹ میلیارد تومان بود و شرکت بعدی که عمده‌ترین ارزش بازار را به خود اختصاص داده مربوط به «سیمان فارس» بوده که ارزش بازار سرمایه‌گذاری در این شرکت سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۴۸۹ میلیارد تومان بوده است.

"سفارس" با سرمایه ثبت‌شده ۵۶۲ میلیارد تومان طی عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان درآمد داشت، شرکت سیمان فارس و خوزستاندر انتهای شهریورماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده یک هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشت که با رشد ۱۸۹۰ درصدی به مبلغ ۲۴ هزار میلیارد تومان رسیده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مروری بر صنعت سیمان
سیمان، یکی از شاخص‌های رشد و توسعه هر کشور است؛

مروری بر صنعت سیمان

در شانزدهمین روز ماه جاری؛

"سفارس" به مجمع می‌رود

افزایش سرمایه ۳۶۰۰ درصدی
مجمع عمومی عادی فوق‌العاده سیمان بهبهان برگزار شد؛

افزایش سرمایه ۳۶۰۰ درصدی "سبهان"

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.