بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
چهار محصول تنظیم بازاری لبنی در بازار وجود ندارد
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: چهار محصولی تنظیم بازاری لبنی دیگر وجود ندارد و نرخ گذاری محصولات لبنی تابع یک رشد قیمت منطقی است.
کد خبر : ۲۸۶۲۶۲
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی با اشاره به اعلام قیمت ۴ محصول لبنی مشمول قیمت گذاری تنظیم بازاری، اظهار کرد: چهار محصولی تنظیم بازاری لبنی دیگر وجود ندارد و نرخ گذاری محصولات لبنی تابع یک رشد قیمت منطقی است.

دبیر انجمن صنایع لبنی خاطرنشان کرد: این سیاست، باعث تفکیک برخی کالا می‌کرد که منطق درست و نتایج خوبی هم نداشت در نتیجه امسال کلیه محصولات لبنی مشمول گروه ۴ کالایی هستند که از نظر قیمت گذاری تابع قیمت گذاری کالا‌های تولید داخل خواهد بود. به همین دلیل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز بر صحت این قیمت گذاری‌های نظارت می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت‌ها بر اساس دفاتر قانونی خود و بهای تمام شده در استان‌های مختلف قیمت محصولات لبنی را ارائه می‌کند و دیگر لیست قیمت واحد برای ارائه توسط انجمن صنایع لبنی وجود ندارد.

باکری بیان کرد: سازمان حمایت نرخ‌های جدید صنایع مختلف را با در نظر گرفتن گروه چهار و بر اساس قیمت تمام شده محاسبه کرده است و در جلسه که به زودی با صنایع لبنی برگزار، نرخ‌های صنایع بررسی در صورت نیاز اصلاح می‌شود.

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشوری در سال قبل همه محصولات لبنی به گروه چهار کالایی منتقل شدند، اما این مصوبه در سال گذشته مسکوت می‌ماند تا اینکه در سال جاری سازمان حمایت این مصوبه را فعال کرده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
صبا تأمین ۹۶ درصد سود تقسیم کرد
برنامه عرضه اولیه نفت ستاره خلیج فارس و سنگ آهن مرکزی توسط صبا تامین؛

صبا تأمین ۹۶ درصد سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالانه گروه مالی صبا تأمین با تقسیم ۹۶ درصدی سود میان سهامداران برگزار شد.
برنامه عرضه اولیه نفت ستاره خلیج فارس و سنگ آهن مرکزی توسط صبا تامین؛

مجمع عمومی عادی سالانه گروه مالی صبا تأمین با تقسیم ۹۶ درصدی سود میان سهامداران برگزار شد.

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.