بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
در مراسم تقدیر از برندهای محبوب ایرانی رقم خورد؛

گلدیران؛ برند محبوب با رای مردم

گلدیران؛ برند محبوب با رای مردم
عصر روز شنبه، ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳، مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما شاهد برگزاری مراسمی باشکوه به منظور تقدیر از برندهای محبوب ایرانی بود.
کد خبر : ۲۸۶۴۵۴
نویسنده :
مینا علیزاده


به گزارش بورس‌نیوز، عصر روز شنبه، ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳، مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما شاهد برگزاری مراسمی باشکوه به منظور تقدیر از برند‌های محبوب ایرانی بود. این رویداد که به عنوان جشن پایانی سالانه انتخاب برند‌های محبوب برگزار می‌شود، فرصتی برای معرفی و تجلیل از برترین برند‌های ایرانی در حوزه‌های مختلف کالا و خدمات است. در این مراسم بیش از ۱۵۰۰ برند ایرانی از گروه‌های مختلف کالا و خدمات با مجموع آرای بیش از ۲ میلیون نفر شرکت کننده از ۳۱ خرداد ماه تا شهریورماه ۱۴۰۳ حضور داشتند که از میان آن‌ها برند‌های برتر با آرای مردمی معرفی شدند.

هدف این جشنواره ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف کنندگان بوده است. بدین منظور دبیرخانه جشنواره با شناسایی و معرفی برند‌های محبوب مردم، زمینه معرفی این برند‌ها به مصرف کنندگان و تقدیر از آن‌ها را فراهم آورد. در این جشنواره، از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات استفاده شده است، تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان در این نظرسنجی، بتوان ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برند‌های فعال در گروه‌های مختلف کالا و خدمات به دست آورد.

گلدیران؛ برند محبوب با رای مردم

حضور هیئت مدیره گلدیران از جمله حسین دیلمی، فرزام زمانی، مهدی فرج، حسین تنهایی و آرش بهجو در این مراسم و دریافت جوایز توسط آن‌ها، نشان از اهمیت و جایگاه ویژه نظر مردم شریف نزد گلدیران بوده است. حسین دیلمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه گلدیران در حاشیه این مراسم «ضمن قدردانی از لطف و محبت مردم عزیز به گلدیران و جی پلاس، نوید ارائه و عرضه خدمات و محصولات جدید گلدیران را به مخاطبان داد و تاکید کرد گلدیران با قدرت و گسترش حوزه خدمات و محصولات به سمت رشد و توسعه فعالیت‌های خود گام برخواهد داشت».

فرزام زمانی، مدیر اجرایی گروه گلدیران در حاشیه این رویداد بیان کرد: «توسعه برند GPlus و افزایش تنوع محصولات در سبد گلدیران، همواره با تحلیل دقیق بازار و بازخورد‌های مشتریان صورت گرفته است. این رویکرد ما را به برندی پایدار در بازار سرمایه تبدیل کرده است. شفافیت و مسئولیت‌پذیری از اصول اصلی گلدیران در بازار سرمایه است. ما با سرمایه‌گذاری در تکنولوژی‌های نوین و توسعه و گسترش خطوط تولید پیشرفته، به دنبال ارائه سود پایدار برای سهامداران و تقویت جایگاه خود در بازار بورس ایران هستیم.»

مهدی فرجی، مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران نیز در حاشیه این مراسم مطرح کرد: «گلدیران از زمان همکاری با برند بین‌المللی ال‌جی موفق به کسب جوایز متعدد خدمات پس از فروش در ایران و خاورمیانه شده بود و ما اکنون استمرار این روند را با برند جی پلاس رقم زده‌ایم. ما در ۱۱ سال گذشته برنده جایزه خدمات پس از فروش در کشور بوده‌ایم».

گلدیران با قدمت بیش از سه دهه در حوزه ارائه محصولات و خدمات پس از فروش، همواره به عنوان الگویی بی‌بدیل در صنعت لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی ایران شناخته می‌شود. این مجموعه با ارتقای مداوم کیفیت محصولات و خدمات خود، نشان داده که مشتریان و مصرف‌کنندگان در اولویت اول قرار دارند و تلاش‌های بی‌وقفه در راستای رضایت مردم، به موفقیت‌های ارزشمندی برای آن‌ها منجر شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.