بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
عملکرد رو به رشد بانک اقتصاد نوین نسبت به سال گذشته؛

"ونوین" به تراز مثبت ۳۶ درصدی رسید

بانک اقتصاد نوین درآمدی ماهانه که در مهرماه از بخش تسهیلات اعطایی کسب کرد، افزایش ۱۸ درصدی را نسبت به مردادماه سال گذشته تجربه کرد.
کد خبر : ۲۸۶۶۱۷
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

بانک اقتصاد نوین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری میزان درآمدی که از حوزه تسهیلات اعطایی در کارنامه مالی خود شناسایی کرد مبلغی برابر با ۳ هزار و ۶۳۶ میلیارد تومان بود، همچنین در شروع نیمه دوم سال جاری نیز مجموع درآمد تجمیعی "ونوین" که از محل تسهیلات اعطایی به دست آمد تقریباً نزدیک به ۲۶ هزار میلیارد تومان بود.

اخرین فعالیت ماهانه‌ای که "ونوین" در سامانه کدال بارگذاری کرد مبلغی که در هفتمین ماه از سال جاری جهت پرداخت سود سپرده سرمایه‌گذاری به مشتریان خود پرداخت کرد بالغ‌بر ۲ هزار و ۶۳۲ میلیارد تومان بود.

بانک اقتصاد نوین، تسهیلات وصولی که در پایان مهرماه به ثبت رساند نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان بود، از طرفی "ونوین" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را طی تا پایان این دوره ۶ هزار و ۸۵ میلیارد تومان شناسایی کرد و لازم به ذکر است که این بانک در مهرماه سال جاری تراز مثبت ۳۸ درصدی را به ثبت رساند.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

بانک اقتصاد نوین درآمدی ماهانه که در مهرماه از بخش تسهیلات اعطایی کسب کرد، افزایش ۱۸ درصدی را نسبت به مردادماه سال گذشته تجربه کرد و همچنین مجموع درآمد تجمیعی بانک اقتصاد نوین از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه نزدیک به ۲۶ هزار میلیارد تومان به ثبت رسید و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۶ درصد افزایش را در پی داشت.

بانک اقتصاد نوین در مهرماه سال جاری عمده‌ترین درآمدزایی که از بخش تسهیلات اعطایی توانست به ثبت برساند متعلق به حوزه «مرابحه» و «خرید دین» بود، مبالغ درآمدزایی بخش‌های نام‌برده شد به ترتیب برابر با ۲ هزار و ۶۳۵ میلیارد تومان و ۵۹۲ میلیارد تومان شناسایی شد.

مجموع درآمد‌های محقق‌شده "ونوین" در مهرماه برابر با مبلغ ۴ هزار و ۲۹۱ میلیارد تومان بود، عمده‌ترین درآمد محقق‌شده مربوط به تسهیلات اعطایی بود، پس‌ازآن نیز «کارمزد» و «سپرده‌گذاری» بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده‌اند.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین" 

میزان پرداختی‌های این بانک در مهرماه ۱۴۰۳ برابر با ۲ هزار و ۶۳۲ میلیارد تومان بود که در مقایسه با ماه گذشته ۴ درصد کاهش یافت، پرداختی‌ها جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در ۷ ماه ابتدای سال مالی برابر با ۱۸ هزار و ۶۸۵ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
قدرت‌نمایی
اوج درآمدزایی بانک اقتصاد نوین در شهریورماه ماه نمایان شد؛

قدرت‌نمایی "ونوین" در کسب درآمد تسهیلات اعطایی

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.