بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
سقف معافیت مالیاتی ۲۴ میلیون تومانی حقوق بگیران
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: معافیت مالیاتی برای حقوق بگیران تا سقف درآمد بیست و چهار میلیون تومان در ماه است؛ در حالی که برای سال ۱۴۰۳ این معافیت مبلغ ۱۲ میلیون تومان تعیین شده بود،
کد خبر : ۲۸۶۷۱۴
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس‌نیوز، سید محسن موسوی‌زاده، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت در زمان مناسب و به‌موقع لایحه بودجه ۱۴۰۴ را به مجلس ارائه کرد که این یکی از نکات مثبت این بودجه به شمار می‌آید.

نماینده مردم اهواز در خانه ملت ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این لایحه، معافیت مالیاتی برای حقوق بگیران تا سقف درآمد بیست و چهار میلیون تومان در ماه است؛ در حالی که برای سال ۱۴۰۳ این معافیت مبلغ ۱۲ میلیون تومان تعیین شده بود، اما در لایحه بودجه سال آینده شاهد افزایش ۵۰ درصدی این رقم هستیم.

موسوی‌زاده همچنین بیان کرد: بر اساس اعلام رئیس‌جمهور، فرآیند کسب مجوز از مقام معظم رهبری برای تأمین منابع از محل صندوق توسعه ملی پیش از ارائه لایحه به مجلس انجام شده است. این موضوع که دیگر نیازی به پیگیری آن در وسط سال نیست، از دیگر مزایای لایحه بودجه به شمار می‌آید و تمام اقدامات لازم پیش از ارسال لایحه به مجلس انجام شده است.

وی همچنین به منابع دیگری که برای تأمین نیازهای بودجه پیش‌بینی شده اشاره کرد و گفت: طبق گفته رئیس‌جمهور، بخشی از منابع مورد نیاز از محل صرفه‌جویی‌های دولت تأمین خواهد شد که این نیز یکی از نکات مثبت لایحه بودجه ۱۴۰۴ محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبات و تداوم به بازار‌های کشور بازخواهد گشت؟ /عدم سیاست گذاری شفاف در حوزه انتشار اوراق
دولت همچنان در موضوع نرخ‌های بهره و قیمت گذاری، بدون سیاست پیش می‌رود؛

ثبات و تداوم به بازار‌های کشور بازخواهد گشت؟ /عدم سیاست گذاری شفاف در حوزه انتشار اوراق

تقویت دلار طلا را ضعیف کرد
در بازارهای جهانی؛

تقویت دلار طلا را ضعیف کرد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.