کارگاه معرفی محصول Loyalty as a Service بهین فردا برگزار شد
![کارگاه معرفی محصول Loyalty as a Service بهین فردا برگزار شد](/files/fa/news/1403/10/19/485914_838.jpg)
به گزارش بورس نیوز، سامر حاجی میرزایی مدیر توسعه کسب کار در مورد این محصول گفت: این سرویس میتواند در خدمت تمام کسب و کارهایی قرار گیرد که قصد دارند سرویس باشگاه مشتریان در سامانه خود ایجاد کنند.
وی افزود: بهین فردا با هدف کمک به دیگر بیزنسها برای راهاندازی باشگاه مشتریان شخصیسازیشده، اقدام به طراحی و ارائه یک سرویس جدید تحت عنوان «وفاداری به عنوان خدمت» (Loyalty As A Service) کرده است.
از دیگر مزایای این سرویس این است که امکان انتقال دانش و آموزشهای لازم به تیمهای داخلی کسبوکارها وجود دارد، تا آنها بتوانند خودشان باشگاه مشتریان خود را مدیریت و گسترش دهند. در غیر این صورت، این مسئولیت میتواند به تیم بهین فردا سپرده شود.
همچنین، این باشگاهساز به طور کامل با پلتفرم ایرانکارت ادغام شده است، به طوری که کاربران میتوانند از خدمات و مزایای این پلتفرم نیز بهرهمند شوند.
![«ارتباط فردا» با دست پر در دهمین نمایشگاه تراکنش شرکت میکند «ارتباط فردا» با دست پر در دهمین نمایشگاه تراکنش شرکت میکند](/files/fa/news/1403/10/17/485391_531.jpg)
![به زودی وارد بازار سرمایه خواهیم شد/ ورود دو شرکت هلدینگ ارتباط فردا به بورس در سال آینده به زودی وارد بازار سرمایه خواهیم شد/ ورود دو شرکت هلدینگ ارتباط فردا به بورس در سال آینده](/files/fa/news/1403/9/6/478458_505.jpg)
![ورود دو شرکت هلدینگ ارتباط فردا به بورس در سال آینده ورود دو شرکت هلدینگ ارتباط فردا به بورس در سال آینده](/files/fa/news/1403/9/6/478528_687.jpg)
![«ارتباط فردا» با دست پر در دهمین نمایشگاه تراکنش شرکت میکند «ارتباط فردا» با دست پر در دهمین نمایشگاه تراکنش شرکت میکند](/files/fa/news/1403/10/17/485391_531.jpg)
![به زودی وارد بازار سرمایه خواهیم شد/ ورود دو شرکت هلدینگ ارتباط فردا به بورس در سال آینده به زودی وارد بازار سرمایه خواهیم شد/ ورود دو شرکت هلدینگ ارتباط فردا به بورس در سال آینده](/files/fa/news/1403/9/6/478458_505.jpg)
![ورود دو شرکت هلدینگ ارتباط فردا به بورس در سال آینده ورود دو شرکت هلدینگ ارتباط فردا به بورس در سال آینده](/files/fa/news/1403/9/6/478528_687.jpg)