بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۳

درگیری خونین ترک ها و لرها در اسلامشهر

کد خبر : ۸۸۱۵۸
دعوایی میان دو قشر ترک و لر در اسلامشهر یک قربانی به همراه داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پرونده فردی که متهم به قتل عمد یک مرد دیگر توسط پرتاب یک پاره آجر صبح امروز در اختیار قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

دراین پرونده بنابر کیفر خواست خوانده شده نماینده داستان حجت 40 ساله بنابر شاهدان عینی نظریه ی پزشک قانونی، گزارش ماموران انتظامی و آثار کشف شده از محل متهم است به قتل عمد سعید 28 ساله به وسیله پرتاب یک آجر سالم و اصابت آن به سر سعید که موجب مرگ آن می گردد.

به گفته اظهارات شاهدان عینی که در محل حضور داشتند و بنابر صحبتهای برادر مقتول در پیش روی قضاوت آنان اکیپی برای ساخت و ساز خانه هستند که هر روز مثل همیشه به کارهای روز مرگی خود و بریدن میلگردها پرداخته بودند که ناگهان پدر حجت به دلیلی که آن ها آسفالت ها را مورد تخریب قرار داده بودند، به پیش آنان آمد و شروع به جر و بحث نمود و پس از اتحام آن بعد از گذر 4 ساعت پسرش که همان حجت باشد از راه رسید و با حرفهای رکیک قصد نزاع و درگیری را داشت که با حضور و میانجیگری یک پیرمرد که صاحب کار ساختمان بود موضوع حل گردید.

ولی این موضوع تمام نشد، حجت به بالای ساختمان رفت و شیر آب را باز کرد و شروع به پاشیدن آب برروی سرکارگران نمود.

در همین حین حجت شروع به پرتاب آجر به طرف کارگرها کرد ، سعید که قصد خاموش کردن سنگ برش را داشت به طرف آن رفت که ناگهان یک آجر سالم به سرش برخورد نمود و او را به قتل رساند.

در پایان متهم این پرونده به جایگاه حضور یافت و در دفاعی خود این چنین گفت: آنها در حال تخریب آسفالت بودند که من به آنها تذکذ دادم ولی آنان با یک میله به طرف حمله شدند و آن را به سوی من پرتاب کردن که من نیز به بالای پشت بام رفته و آب بر سر آنان  گرفتم سعید و برادرش به همراه دیگران اقدام به پرتاب سنگ و آجر به طرف من نمودند و من نیز با اینکه جایی را نمی دیدم چند سنگ به طرف آنان پرتاب کردم که یکی از آنها موجب مرگ سعید گشت.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
لر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵
ترک ها بد جور کتک خوردن
ترک
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
.خوریش به تو میرسه
تورک اوغلو
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
اره جون ........
رضا
سه‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۲
.. .اونجا چرا .میخوری .
ناشناس
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
هیچیکی تو دعوا حریف ترکا نمیشه ساغول هرچی ترکه
ناشناس
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۶
.
ناشناس
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
هیچ کس حریف .
ناشناس
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
.
ترک
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
.
سرباز لر (ایران‌پارس)
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
.
ناشناس
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
/
لر پدر نسل انسان
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
به نام اولین لر خدای بی همتا
لر پدر نسل انسان
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
تو یه جمله ثابت میکنم که ایران یعنی لر و لر یعنی فقط ایران .از بقیه ی قومیتها تو بقیه کشورها هست که این یعنی مهاجرت. ولی تو هیچ جای دنیا بجز ایران لر نیست.یعنی اینکه در طول تاریخ هم هیچ قدرت و هیچ پادشاهی نتونسته از زادگاه اجدادیش تکونش بده
405mi16
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
اینها که خدا زدشون دیگه لرها نباید میزد و قتی از تعرض مغولها به وجود بیان میشه خدا زده
اکبر
Germany
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
...........................
ناشناس
چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
.
ناشناس
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
.
ناشناس
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۹
.
آریا لر
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
اصالت فقط لر
ناشناس
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
لر یعنی هندو چی میگی واسه خودت که هیچوقت مهاجرت نکردن در ثانی اگه حرفتو قبول کنیم واقعا در اقلیتین که رشدی نداشتین
اکبر
Germany
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
........................
داود لر
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸
در جواب او کسی که گفت هیشکی حریف ترکها نمیشه
ناشناس
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۸
درجواب اونی که میگه اصالت یعنی لر
آیا تو جنگ نهاوند زمان حمله اعراب به ایران چیزی از اصالت شما موند .....
برید تاریخو بخونید انقدر اصیل اصیل نکنید
ناشناس
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
..........
ناشناس
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
ناشناس تو جنگ نهاوند که هیچ اما آیا کهگیلویه بویراحمد بختیاری فتح شدن ....هرگز اگه میشدن تو تاریخ بود....پی بیا بشین
اکبر
Germany
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
.......................
اکبر
Germany
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
.............
اکبر
Germany
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
....................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
......................
امیر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴
............. مثل چی خوردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
...............ها استاد کتک خوردن از دست ...........ها هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
..............ها استاد کتک خوردن از دست ...............ها هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
........ها استاد کتک خوردن از دست .........ها هستند
فارس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
من باید یک چیزی بگم که ترک ها نژاد پرست هستند و ایرانی نیستند اونها از نژاد زرد هستند و از اقوام مغول هستند الکی هم حرف الکی میگن یک نمونش این هستش که نوه ی رعیس علی دلواری ترک هستش همه ی حرفهای ترک ها چرت و پرت هستش
TÜRK GURD
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
تورکلر فقط سیزی سیکلر
سعید احمدی
جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
............
سلطان ترک
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
..
ناشناس
شنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
....
ترک
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
نژاد من انقدر بزرگی داره
ایرانی
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
.
آریا لر
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
بله کاملا درست میگی
ناشناس
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۳
همینقدر بدونیدکه شما توسرزمین بزگ ایران فقط ساکن قسمتی ازرشته کوهای زاگرس هستین اگه ایران ختم به اینجا میشه حرف شما درست
ماترکها و کردها وفارسها و عربها وبلوچها و....
این وسط هیچ
مشکل شمالرها اینه که فقط خودتونو وجلو دماغتونو میبینید تاریخ بخونید
قبادی
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
کاملن درست است ترکها نژاد پرست هستن زرد پوست هستن و با توحش وارد ایران شدن و با همین توحش خیلی ها را ترک زده کردن.و به صاحب خانه اصلی اجازه نفس کشیدن نمی دن.البته بغیر از فارس ها که زرنگ هستن.نصف بیشر ایران رو ترک کردن.و بدبختی این است که این ترک زده ها از ترک های اصلی بیشتر ترک پرست شدن هر جا باشن و زبانشان ترکی شده باشد به بقیه ترکها حسابی می رسن یک مستخدم ترک از یک رئیس کرد بیشتر رئیسی می کند.این رو من با چشمان خودم دیدم و تازه به دیگران پشت می کنند و به خودشان رو می کنند.من یک مدت بیمارستان رسول اکرم بستری بود ،هرروز ناهار به من نمی رسی چون مستخدم ترک زبان غذای مرا به همراهان مریض ترک می داد.
ایل بختیاری
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
دفع ترک و تازیان آسان نبود گرنبودش قوم لُرایران نبود
.
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۲
. . نه ، حتی اینم نمیخوایم . همون .بهتره . آخه از ..افتادشون متنفرم . نمیخوام صدای کریه شون رو بشنوم . یعنی میشه..ه ؟ یعنی میشه ؟
قبادی
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
اینکه می گید لرها فقط خودشون رو می ببینن کاملن غلط و نادرست است.اگر کرد و لر نبودن که مدام خونشان رو بریزن ایرانی باقی نمی ماند فعلن که فارس و ترک تمام ایران رو گرفتن مقوله‌ای که با توحش و قساوتشان خیلی ها رو ترک زده کردن.این جواب نظر بالایی بود که مربع پاسخ نداشت.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
دور جنگ تمام شدلر اذری خیلی باهم خوبندج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
.........ها به ....توهین نکنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
.........ها به ....توهین نکنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
.........ها به ....توهین نکنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
.........ها به ....توهین نکنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
.........ها به ....توهین نکنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
.........ها به ....توهین نکنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
...........
ترک
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
...........
محسن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
هیچیکیس تو دعوا حریف ترک جماعت نمیشه ساغول هرچی ترکه
ناشناس
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
.
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
چب .
لر
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۷
.
ناشناس
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۷
.
قبادی
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
بله
قبادی
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
چون وحشی است و گستاخ
محمودموگویی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
همه ما ایرانی و برادر هستیم ودرطی چندین هزارساله اجداد ما این کشور وفرهنگ را به وجود آوردن به ماسپردن پس یاابله بازی یه عده خاص ونفهم فرهنگ غنی وباارزش ایرانی را زیرسوال نبریم زنده باد ایران وهمه اقوام ایرانی
قبادی
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
نه ایران مال کردها بود یعنی مالک اصلی بعد فارس ها آمدن و مثل حشره زاد و ولد کردن و همه جا رو گرفتن بعد از آنها ترک ها آمدن قتل عام کردن و خیلی ها رو به زور و توحش ترک کردن.حالا مالک اصلی هیچ حقی نداره و مهمانهای ناخوانده همه چیز رو غصب کردن.
Amir
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۸
قبادی چرت نگو.کرد ها از باقیمانده ماد های آریایی هستن که مهاجرت کردن به ایران
نیما
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
...............
نیما
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
...........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
لر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵
...............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
بورا تبریز گونوی آذربایجان جهوریتی
لر پدر نسل انسان
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳
تو اصلا ایرانی نیستی توغنیمت جنگی اجداد منی این هم که میبینی ما اینهمه میگیم آذربایجان و تو پایتخت رو در و دیوار مغازه ها نوشتیم آذربایجان .میخوایم بگیم که تو مال منی هیچکی حق نداره چپ نگاهت کنه .حالا فهمیدی نه اینکه ما مال توایم .تو مال منی عین شیر بالا سرتم
لر پدر نسل انسان
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
بعدشم هر دوی آذربایجان ها اصالتا مال کردها بودن نه شما آذری ها که تو دنیا پخشین و اصلا مشخص نیست اصالتتون مال کجاست
Amir
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۹
میشه بگی لر ها یکدفعه از کجا پیدا شدن تو تاریخ؟بدبخت با منطق تو لر ها هم برای فارس ها هستن
arsam
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
arsam
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
زنده باد قوم غیور لر
ناشناس
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۵
بله درست میگین زنده باد قوم آدم فروش
لرستان
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
زنده باد قوم غیور لر
قشقایی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
خشحالی یعنی این که ترک باشی ساغولین ترکلر. نمدی شهبازی
لر پدر نسل انسان
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹
خوشحالی یعنی اینکه تمام باستان شناس های دنیا بیان خرم آباد وبا پیدا کردن آثار و شواهد۵۴هزارسال پیش که تو غار کلدر پیدامیکنن که نشون میده تو اون غار انسان به طور دستجمی۵۴هزارسال پیش زندگی میکرده واحتمال زیاد پدر بشریت لر هستش
ناشناس
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۳
منطق خرکی داری،اون موقع قوم لر کجا بود اصلا؟معلوم نیست کی تو تاریخ ایران یکدفعه لر بوجود اومد اونم بعد اسلام،حالا تو میگی لر ها اجداد انسان هستن؟از کجا معلوم همین لر ها بعدا مهاجرت نکرده باشن اونجا رو تصاحب کنن؟
فرهادکورد
United States of America
جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۸
ترک خربخداقسم فقط مثلازناادادمیزنن تودعوابی غیرترین آدمن
اتیلا
جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
آقا ... ندیدید
ناشناس
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
.
قزلباش
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۳
.
ناشناس
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۹
شما که غیرت داشتین نمیذاشتین یکی مثل محمود افغان ۷ سال تو کشور حکومت کنه واز هرتجاوزی بیم نداشته باشه
بازم این نادرشاه افشار بود که قیام کرد افغانهارو از ایران راند
بیرونشون کرد
ناگفته نماند افشار یکی از طایفه های بزگ ترکها محسوب میشه جهت اطلاع
بازم بگید ما لرها اینیم وآنیم
حمید
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
ترک یعنی گریه بر نام حسین.ترک یعنی دوستار اهلبیت حسین.ترک یعنی تا ابد خاطر خواه حسین.ترک یعنی نوکر نام حسین.حالا ببین خر تویی یا نوکر امام حسین
فرهادکورد
United States of America
جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۸
ترک خربخداقسم فقط مثلازناادادمیزنن تودعوابی غیرترین آدمن
علی
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۵
همونه همیشه .
قبادی
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
نخیر نادر شاه کرد بود.جعل تاریخ نکنید
Amir
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۴
قبادی جعل تاریخ رو تو میکنی.تو همه کتب به غیر از کتب کرد های نژادپرست،نوشته شده نادرشاه ترک بوده
فرهادکورد
United States of America
جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۸
ترک خربخداقسم فقط مثلازناادادمیزنن تودعوابی غیرترین آدمن
کشوری هستم
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
توهین نکنید ما همه ایرانی هستیم
BarAn
Canada
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۰
متاسفانه ترک ها به شدت نژاد پرست و لر ستیز فارس ستیز کورد ستیز هستن حتی با خودشون هم نمیسازن .باید دست از قوم گرایی و قوم ستیزی بردارم.و زیر پرچم ایران کشور زبان واحد پارسی در مقابل بیگانه ایستادگی کنند نه سعی در بزرگ کردن خودشون و تخریب اقوام دیگر
قبادی
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
حرف هات یک مقدار درست است ویک مقدار غلط.چرا باید همه فارس بشن یا ترک؟؟؟؟کرد داره اینهمه برای حفظ هویتش کشته می شه و فارس عرب و ترک و ترک زده او رو قتل عام می کنند!!!
لر پدر نسل انسان
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
خدا شاهده اگه قوم لر نباشه زبان رسمی ایران میشه ترکی اونوقت فارس زبان ها پشت لر رو خالی میکنن تا اصالت چند هزار ساله اشون به باد بره
لر پدر نسل انسان
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰
اولا لر و کورد برادر هستن .ولی فارس زبان ها بدونن زمانی که حرف از تجزیه ایران میشه .ترک ها میرفتن با کشورهای ترک .عربها با عراق .کردها رو کردهای عراق میخواستن .بلوچ ها رو پاکستان میخواست .اینوسط واسه ایران کی میموند فقط لر وفارس . حالا یه جورایی کاملا هم مشخص میشه که کی ایرانی والاصل هستش وسلام
لر پدر نسل انسان
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
شما ترکها همه ایرانی نیستید بلکه تصرف و غنیمت جنگی اجداد منین. الان رو نبینین که یه جورهای نظام و بازار و پایتخت افتاده دست شما... وظع مردمم افتضاح هستش ولی دنیا همین چند سال نیست وادامه داره.....
لر پدر نسل انسان
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
اینقد هم تمام پادشاههای ایران رو به خودتون نچسبونیت بدبخت ها شما ایرانی نیستید اصلا همچین تو دنیا پخش و پلایین که اصلا معلوم نیست اصالتتون برا کجاست .من لرم پادشاه جهانیان کورش رو دارم تو کل تاریخ دنیا خاک پاشو بیارین
لر پدر نسل انسان
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
شما هیچ پادشاهی ندارین فقط ثابت شده قاجار ننگ اندر ننگ اندر ننگ رو دارین
اصلان از همدان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
شیر مرد لر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
شیر مرد لر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
شیر مرد لر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
شیر مرد لر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
اقلیما
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
اقلیما
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
اقلیما
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
اقلیما
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
اقلیما
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۲
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۷
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۷
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
.... اعاصب ندارن
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
..... اعاصب ندارن
حمید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۸
. که اینطوری میکنید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۸
. که اینطوری میکنید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۸
. که اینطوری میکنید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۸
ali
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
من خودم فارس هستم خراسان جنوبی
از لر ها متنفر
هر جا ببینم شون گردن شو نو میزنم
بی ناموس ترین آدمها روی این کره خاکی
ناشناس
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
...
ناشناس
جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
اگر خودت آدم بی ناموسی نبودی جمع نمی بستی
من لرم بگو کجا کدام استان راحت تری تا بیام سرت ببرم بکنم مین کص دات
علی
شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۲
واقعا هم استانی بودن با کسی مثل تو باعث شرم منه.
من با لر ها ارتباط داشتم ،اونها هم مثل همه ی مردم ایرانن، حتی میتونم بگم بهتر تو بعضی از رفتارها.
لر
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۱
.
ناشناس
جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
جرعت دار
ناشناس
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
.
ناشناس
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
...
ناشناس
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵
.
ناشناس
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۴
.
ناشناس
جمعه ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
.
نوادگان آریوبرزن و سردار اسعد
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
شک نکن ک
لر
پنجشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
.
بدون نام
جمعه ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
دستخوش عجب حرفی زدی
ناشناس
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
.
ناشناس
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۰
اینو چی میگید ایشون که اصلا ترک نیستند اما شما رو خوب شناختند
ناشناس
جمعه ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۹
ناشناس
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۶
ناشناس
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
لر بچه?
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
اگه داری بیا لرستان
امیرعلی
شنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
یاشاسین ایران.
باعث افتخار من هست که یک رگم ترک و یک رگم لره.

....
ali
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
من خودم فارس هستم خراسان جنوبی
از لر ها متنفر
هر جا ببینم شون گردن شو نو میزنم
بی ناموس ترین آدمها روی این کره خاکی
رویا
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
...
ناشناس
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۹
.
بخورش
سه‌شنبه ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
.
جهان
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
...
ناشناس
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
.
ناشناس
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
.
ناشناس
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
بی ذات منتظرت جوابتم .
ناشناس
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
.
علی
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
.
نواده آریوبرزن و سردار اسعد بختیاری
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
شک نکن ک
ناشناس
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
....
ترک
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
ترک
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
ترک
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
ترک
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
ترک
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
ترک
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
ترک
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
بچه لر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
زنده باد ترک و لر هردو باهم برادرند من خودم لر بختیاری هستم ولی ترک هارو مثل داداشم میدونم
.
شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۵
.
ناشناس
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
دمت گرم داداش
ناشناس
شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
آفرین به شما
امیرعلی
شنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
قارداش ساقول
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
مریم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸
مریم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
پیرزاد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۸
ترک و لر و همه اقوام ایرانی برادر هستن...اشتباه و خطای یک نفر را به پای یک قومیت نمی نویسند...همه ایرانی هستیم و مسلمان
حمید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
مالرهابه شجاعت .مردانگی ووطن پرستی سرامدایرانیم وایران ازاول تاابدجایگاه اقوام لربوده که تاریخ واشیاء کشف شده گواه این موضوع است..پادشاههن ساسانی وکریم خان زن نمونه ای ازشاهان لرمیباشد..قضاوت شاهان لر وشاهان ترک قاجارباشما.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
دروغ نگی ????
مهدی
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
اولا که ساسانیان لر نبودن و دوما انگار فقدر قاجار تورک بوده و اینکه کل قوم لر به پای نادر شاه افشار و سلجوقیان و شاه اسماعیل صفوی و محمود غزنوی و تیمور گورکانی و حتا آغامحمدخان قاجار و سلطان آلپ ارسلان و سلطان جلال الدین خوارزمشاه و......سلاطین تورک نمی سن حاکمان هزار ساله ایران رو با قوم لر که حتا یک حکومت ندارن (حتا زندیه هم لک می‌باشد) مقایسه کن ببینم که عظمت قوم غیور تورک بیشتره یا لر ها
E
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۲
ببین من که پارسم ولی میدونی اصالت چندین سالت از عراق قبل از اینکه حکومت های بزرگی مثل هخامنشی تصویب بشه این قوم لر بخاطر ییلاق و قشلاق مهاجرت میکنن به ایران
چندین هزار ساله توی ایرانید ولی اصالت اصلی برو دوباره نگاه بنداز
حمید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
مالرهابه شجاعت .مردانگی ووطن پرستی سرامدایرانیم وایران ازاول تاابدجایگاه اقوام لربوده که تاریخ واشیاء کشف شده گواه این موضوع است..پادشاههن ساسانی وکریم خان زن نمونه ای ازشاهان لرمیباشد..قضاوت شاهان لر وشاهان ترک قاجارباشما.
امیر
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
.
ناشناس
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۶
اولا ساسانیان از قوم پارس بودند و زندیه از قوم لک بودند که اصلا تمایلی ندارند که خودشونو از لرها بدونند تمام
دوما شما چرا سلسله های دیگه ترکها که چه خدماتی برای ایران واسلام کردندو نمیگین
مثل صفویه
افشار
ایلخانیان
و....
آراد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
قبادی
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹
نخیر ساسانیان کرد بودن همینطور مادها که فارس ها با حقه (صفت بارز فارس) حکومت رو از آنها گرفتن.یعنی با ازدواج با دختر آخرین پادشاه کرد سلطنت را به فا س ها منتقل کردن
آراد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
آراد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
آراد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
آراد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
بهمئی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
ببینید همی مابا هم برادریم من واقعا دوست ندارم به قوم کسی توهین کنم ولی واقعا .ها فقط ادعا می کنن که از هنی قویترین در صورتی که توی دعوا هیچی نیستن با اینکه جمعیتشان دو برابر جمعیت .
محمد
سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
لر ها فقط بلدن از دور آجر بندازن اگه جرات دارین بیایین نبرد گرم لر ها حتی یک حکومت هم ندارن ولی سلجوقیان خوارزمشاهیان غزنویان تیموریان افشاریان صفویان همشون تورک بودن
سالوادور
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
فقط آریایی که نصف جهان جمعیت داره از هندوستان تا آلمان ایران بهترین نژاد که.رو داره که هر .
سالوادور
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
فقط آریایی که نصف جهان جمعیت داره از هندوستان تا آلمان ایران بهترین نژاد که.رو داره که هر .
سالوادور
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
فقط آریایی که نصف جهان جمعیت داره از هندوستان تا آلمان ایران بهترین نژاد که.رو داره که هر .
سالوادور
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
فقط آریایی که نصف جهان جمعیت داره از هندوستان تا آلمان ایران بهترین نژاد که.رو داره که هر .
مهدی
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
..... قوم آریایی فقدر به هندی ها و شما میگن و دوما اون قوم تورکه که از شرق آسیا تا مرکز اروپا حضور دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۱
هیچکب حریف ...نمیشه حالا هی شماها ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
ارمان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
خداییش دعوا خوب نیس.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
Loor
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
لر بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۳
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
محمد
Germany
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
محمد
Germany
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
محمد
Germany
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
تورکمن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
اصلا .
قبادی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
ایران که ترک نداشته ترک ها مغول ها هستن که به ایران آمدن خیلی ها رو با توحششان ترک کردن مثل آذربایجان ارده بیل و منطقه ما که مغول‌ها کردهای زیادی رو ترک کردن.و تا ترکی حرف نزنن حق زندگی کردن ندارن باید حتمن ترک بشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
ترکا .کی باشند
ناشناس
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
بنازوم پرچم هرچی لره بردی بالا
لرستان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
لرستان بچه نداره همه مرد هستن به دو
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
فرهنگ توحش بابا یکی کشته شده قاتل هم یا کشته یا تا ابد در زندانه .
عجب بابا
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۷
من ایلامی هستم.باهمه مردم ایران بودم...بخدا قسم بهترین شریف ترین مردم دنیا هستن.از ترک تا لر از فارس تا عرب..
همه شون خونواده من هستن..اگر هم بخوام دوتا رفبق داشته باشم حتما یکیش ترک یکیش لر...جای ترک و لر تو قلب ماست.
متاسفانه پانکورد تروریست بی همه چیز باعث و بانی اختلاف و بی شرفی هست .
قبادی
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
منظور از پانکورد کرد است؟؟؟؟!!!!! اگر هست می شه بفرمایید کرد چه تروریستی انجام داده؟؟؟؟!!!!! و بانی چه اختلاف و بی شرفی شده؟؟؟؟!!!! تو مثلن ایلامی هستی و چنین فکر می کنی و حرف می زنی؟!!! کرد فقط ساده ترین حقوقش رو که همه ازش گرفتن می خواد.این نشان از جهل و نادانی و کم هوشی بی حد تو است. مالک اصلی ایران طبق گفته محققین خارجی کردها و لرها و بختیاری ها هستن.متاسفانه متاسفانه از کرد نجیب تر نیست.
حمید
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
من با بچه های چرداول و دره شهر ایلام زیاد کار کردم خیلی با صفا هستن ....
محسن
پنجشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
حتی نمیدونم پانکرد چیه و اومدی اینجا حرف مفت میزنی
ملیحه سلاحورزی سپهوند
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
ترک هانژادپرست ترین ونامردترین قوم ایران هستند.اون بی شرفی که به لرهاتوهین کردگفت به لرهاتجاوزشده و...
پفیوزروسیه که بارهاحمله کردبه همان تبریزوچه قدرتجاوزکرد.پفیوزهاشماترک هاازتخم کثیف مغولید.ویژگی ترک ها.نژادپرست دعوایی خشن بی رحم کلاه بردار.خسیس نژادپرست.شماهاکثافت هاحق مردم لرروخوردیدوحق لرستان که اینقدرمردم فقیری داره وبیکارترین استان ایرانه.لعنت خدابرقوم ترک تمام شهرهاواستانهاش.راجب فارس هاهم بگم.فارس هااگربامالرامشکل داشتن اکثریت که لرانمیتونستن برای کاربرن اصفهان یاشیرازیایزدو......
نصف اصفهان بختیارین.حداقل فارس هااجازه پیشرفت به قومیت های دیگه رومیدن.
فارس هابه مراتب سگشون شرف داره نسبت به ترک ها.عامل فقروفلاکت وبیکاری لرستان ولرزبان درایران شماترک هاهستید.
حمید
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
خیلی بی همه چیزی من لرم چرا به ترکها اهانت میکنی
ملیحه سلاحورزی سپهوند
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
راجب پادشاهان لروترک تاریخ قضاوت میکنه شماپادشاهان ترک بوری بی رحم سنگدل خونخواربوده.فقط سلاطین ترک چه جنایت هایی که نکردن.
شاه اسماعیل آدم خوارداشت.قزلباش هاجنایتشان به کجاهاکه نرسید.
اماپادشاهان لرزندیه کریم خان زندکه خودشووکیل الرعایاخوندوهیچ جنایتی نکرد.
درکجاآمده چرایک بارنیروهای اشغالگرروس پاشون به لرستان نرسید.تیمورلنگ رولرهالنگ کردن.لرمعروفه به غیرت وشجاعت.قدیمی ترین قوم ایران لرهاهستند.آخه توی احمقی که دهن کثیفتوبازمیکنی راجب لرمیگی حیوون اگرلروبختیاری نبودن ایران نبود.
میمونه لک هاکه اوناهم جدان
هیچ لری نیست که مهمان نوازنباشه.شمامیتونی اگرترک نباشی بری تبریزبرای کار.کاربخوره توسرشون تحصیل اینقدراذیت میکنن که خودت فرارکنی.
قومی نژادپرست وخودبرتربین دعوایی خشن تندمردسالارمتعصب بی رحم و.....
امیر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۶
ما لرا یاسوج که لر بویراحمدی هستیم شخصی مثل تیمور لنگ رو شکست دادیم، لر بختیاری لر بویراحمدی لر خرم ابادی زنده باد
ناشناس
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
داداش آریوبرزن لر بود...جنگ لرها و اعراب 1400سال قبل و فتح نشدن مناطق لرنشین....نبرد با مغولان و فتح نشدن آن منطقه....نبرد با افغانی ها و فتح قندهار و دهلی و مشروطه در ضمن در زمان اسکندر منطقه لرنشین تحت حکومت الیمایید ها بودن که نوادگان عیلام باستان هستند و درزمان مغولان هم حکومت اتابکان لر بزرگ و کوچک بودن .....حالا اینا بگن چی....نکنه هخامنشیان و ساسانیان و اشکانیان ترک بودن یا اعراب ترک بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
بزرگتر از لر،بختیاری و کرد هم مگه داریم؟؟
...،بیا تابت بگوم لر بختیاری یعنی چه؟؟
لر بزرگ،بختیاری بزرگ،کرد بزرگ،صفا"""
E
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۸
من که پارسم اصیل ترین قوم ایران ادعایی تازه این قوم نداره و البته بزرگترین قوم
چرا فکر میکنی فقط شما ها بزرگین چی باعث شده همچین فکری بکنی برو عقب یه نگاه به اصالت چندین هزار سالت بنداز از عراقه چرا؟
این قوم لز که مال عراق هم هستن چند هزار سال پیش ییلاق وقشلاق میکنن به ایران یعنی در اصل عراقین
حالا هی ادعا داشته باش یه سرچ بزن
ترک اوشاغلار
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
عشق فقط ترک یاشاسین ترک میلتی
ترک اوشاغلار
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
ما ترک ها شمارو از درست عثمانی ها و عرب ها نجات دادیم اینه جوابتون
غیرت
جمعه ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۷
والا من اهل ایلامم قدیمیای ما همش عراق بودن به عراق میگفتیم باب الرحم اگه عراق نبود ما الان نبودیم اما عثمانی که گفتن سگ زرد برادر شغاله تازه همین اعراب بیابان گرد دمار از روزگار ایلخانان درآوردن همیشه حمله میکردن به پادگانهای ایلخانان مغول مستقر در ایران حتی تا خود مراغه رو هم میرفتن و ایلخان مغول رو ترور میکردن خلاصه مغولان ناچارا تسلیم اسلام شدن و عربها شدن تازه کردها هم همیشه اردوی مغول رو غارت میکردن مغولان طبعی گرم مزاج داشتن و تو هوای گرم ایران عمر کمی میکردن که با شیوع طاعون نابودی مغول تسریع شد الان هم جمعیت مغولستان خیلی کمه حتی مرد وارد میکنن چون جمعیت زنان زیاده اینا هم که سنگ تورکی میزنن سینه بیشتر ژن کورد و عرب دارن و گرجی البته ارمنی استراتژی مغولان در نبرد پرهیز از جنگ رودرو بوده بیشتر کمانداران ماهری بودن تا شمشیر زنان عالی مغولان هوش بالایی داشتن من اینو قبول دارم اما شما از هوش زیاد بهر ندارید حالا هزاره های افغان چشم تنگ و ازبکان میشه گفت تیز هوشن که اونا هم در حال حاضر فارسی حرف میزنن ازبک از ما دوره تورکی حرف میزنه و اما این دعوا که عادیه من خبری یادمه که تو کرمان نوشته بود کارگر چینی هم وطن خودش را کشت تورکان شاید در هوای سرد قوی باشن اما در مناطق جنوبی ورق عوض میشه به نفع عرب و هندی هندی ها هم دمار از روزگار ارتش تیمور و نادر بریدن چند بار نزدیک بود نادر رو بکشن تازه برید دعوای هندی ها رو سر ناموس ببینید چطور دعوا میکنن آنوقت نژاد هندی رو مسخره کنید هندیا در کل غیرت دارن و چهره ای مردانه و با غیرت دارن بعدش لرها تو مراسم ماه محرم برا امام حسین علیه السلام خودشونو غرق در گل میکنن لرها 100 درصد شیعه هستن برید تاریخ بخونید احمد لر نزدیک بود شاهرخ پسر ارشد تیمور رو تو هرات بکشه تازه حاج قاسم خودش گفته لره لرها همیشه اتابکان غرب ایران بودن مغولها هم زیاد سربه سر لرها و اصلا سمت کوردها نرفتن کورد حسابش از بقیه جداست نیاز به توضیح نداره عظمت و مردانگی و مهمان نوازی و شهامت و مقاومت و دینداری و ناموس پرستی و دیانت کوردها رو با حضرت ابراهیم نزدیک میدونن آذربایجان هم مغولات هیچ نکردن مغولان فقط غارت میکردن که اونم عربها دهنشونو سرویس کردن در عرصه سیمرغ جای مگس نیست تازه مغولستان خودش مگر زیر سلطه استعماری شوروی نبود مگه ایوان مخوف سرکوبشون نکرد مغولان با جادو و طلسم تونستن با علم ستاره شناسی نیمی از آسیا رو بگیرن والا عددی نبودن که بخوان با ایرانی و روس و عرب و هندی گلاویز بشن بر پایه تحقیقات ژنتیکی نژاد سامی برادر ایرانیان است بالاخره مغولان تسلیم اسلام و عربها شدن حشاشین اینقدر شبیخون زدن به اردوی مغول که کلافه شده بودن مغولان در یه برهه کوتاه تونستن با علم ستاره شناسی جهان رو تسلیم کنن اما بسرعت ناپدید شدن تازه از مردانگی هم بویی نبرده بودن نه چنگیر کوچولو نه اون امیر تیمور لنگ عقده ای که دوستش تو بچگی بش گفته بود بیا شبی در اختیار من باش شایدم بچه خوشگل بودن صورت بی مو حالا هی بگین مغول مغول چنگیز کوچولو تیمور چلاق واقعا من والا مغولم هم باشم از نسل چنگیز کوچولو هم میگم خدا نکنه مغولان ی قوم تبعیدی و اخراجی هستن هیچ افتخاری هم ندارن طفلکیا عقده ای عقده ای عقده ای عقده ای عقده ای عقده ای عقده ای عقده ای عقده ای عقده ای عقده ای عقده ای عقده ای عقده ای عقده....
ناشناس
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
فکر کنم تاریخ نمی‌خونی ...اگه لرها نبودن که اعراب تا .....شما هم میومدن...درضمن درجنگ با روس ها و عثمانی شماها نزدیک ترین یا لرها....درضمن نقش لرها در مقابله با آنها کاملا مشخص هست نه مثل قاجار وطن فروش پست که همتون رو فروخت
خرموعه۳۱
Finland
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
و نام نامی هرچی لکه هرچی لره هرچی کرده
405mi16
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
ای بنازمت هرچی ۷و۴
کککک
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴
بنده راننده هستم و اکثر شهرها رو رفتم .
این نظر شخصی من هست و بیطرفانه.
در اینکه خوب و بد همه جا هست شکی نیست.
اما از آذربایجان شرقی و غربی خراسان و کردستان و....
بدترین خاطرات من مربوط به لرستانه چه ازنا چه درود چه نورآباد
هیچ رابطه ای با منطق ندارن.
و شدیداً نژاد پرست هستن.
بخاطر همینه که اون آب و هوای بهشتیه لرستان هیچ گردشگری نداره.
و من متاسفم که خودشون رو اصلاح نمیکنن.
و فقط کسی رو انسان می‌نامند که لری صحبت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
آخه چرا دعوا...از زمان آریو برزن تو تنگه بهبهان که نیروهای لرتبار اون با سنگ جلوی اسکندر رو گرفتن یا مقاومت آنها در شوشتر و دزفول و نهاوند البته فتح نشدن لرستان و بختیاری و کهگیلویه بویراحمد همراه شد اگه خیانت چندنفر نبودن نهاوند هم فتح نمیشد....درزمان مغولان هم که تاریخ میگه لرها پارشون کردن با سنگ و فتح قندهار و دهلی و مشروطه تا الان.... هیچکس حریف جنگ با سنگ لرها نمیشه....تاریخ لرها مشخصه...درضمن وطن اصلی لرها ایرانه و نه مثل بعضی ها مهاجر
405mi16
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
اگه شما از تاریخ بلد بودید حرف از لر نمیزدید ما لرها زاگرس نشین هستیم واز قوم ایلامی هستیم اگه تاریخ بخونی نشان لباسم رو از چغا زنبیل ببینید واز اتابکان بخوانید .واما بحث ترک زبانان از قشقایی ها جداس ترک اذربایجان که در اصل مغول هستن واز زمان حمله مغولها اومدن چه ترکیه چه اذربایجان وچه ترکهای شمال ایران .وزمانی که لرها در ایران بودن برمیگرده به ۷هزار سال قبل ولی تاریخ وتمدن ترکها بر میگرده به مغولها که اومدن وتجاوز کردن وشدن ترکهای ایران .تو گوگل هم بزنی متوجه میشی
لر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۷
خدا همتونو شفا بده در مورد چه چیزایی بحث می کنید خخ
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
و منی که یک رگم لر و یک رگم ترکه??
یاشاسین هر ایکیسی
بین لر و ترک دعوا راه نندازید، همگی با هم برادریم.
ترک قشقایی
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۰
من ترک قشقایی هستم از شیراز ........استان فارس .....عزیزان فعلا قدرت دسته ترکهاست ........دولت ....رهبری و بازار و تهران همه و همه ......استان فارس و شیراز هم دسته ترکهاست