بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
مدیرعامل ایران‌خودرو تاکید کرد:

ملاک ما برای ارزیابی عملکرد قضاوت مردم است

ملاک ما برای ارزیابی عملکرد قضاوت مردم است
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: فارغ از رتبه‌ها و اعداد افزایش کیفیت که توسط سازمان‌ها اندازه‌گیری و اعلام می‌شود، اعتقاد داریم رضایت و قضاوت مردم ملاک ارزیابی عملکرد ماست.
کد خبر : ۲۹۱۹۲۸
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، عادل پیرمحمدی در جلسه هم‌اندیشی تبیین رویکرد‌های جدید گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش، با قدردانی از تلاش‌های نمایندگی‌ها، اعلام کرد: تمام تلاش تیم ما این است که سطح ایران خودرو را به سطح شان مردم ایران برسانیم. 

وی با اشاره به واگذاری مدیریت ایران خودرو به بخش خصوصی، تاکید کرد: نمایندگی‌ها امین و بخشی از زنجیره ارزش ایران خودرو محسوب می‌شوند و عملکرد آنان تاثیر مستقیمی در رضایتمندی مشتریان دارد.

مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: در مجمع اخیر که ۱۷ بهمن برگزار شد، هیچ سهامی رد و بدل نشد و مدیریت ایران خودرو به بخش خصوصی واگذار شد. این شرکت توسط یک تیم مدیریتی اداره می‌شود و هر تصمیمی که گرفته و اجرا می‌شود، بر اساس رویکرد‌های جدید و کار تیمی است.

پیرمحمدی با اشاره به چالش‌های پیش‌رو، از نمایندگی‌ها خواست در روز‌های سخت کنار ایران‌خودرو باشند و افزود: برخی مراحل تکوین محصول در بعضی خودرو‌ها به درستی طی نشده است. خودرو‌هایی طراحی شده‌اند که مراحل صحه‌گذاری (ولیدیشن) را به طور کامل پشت سر نگذاشته‌اند، اما این موارد اصلاح خواهند شد.

وی همچنین از هدف‌گذاری برای تولید محصولاتی با مصرف سوخت پایین خبر داد و گفت: این هدف‌گذاری باید در سال‌های گذشته محقق می‌شد، اما به دلایلی انجام نشد. اکنون برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا خودرو‌هایی با مصرف سوخت پایین و کیفیت بالا تولید کنیم. همچنین تولید گیربکس هیبریدی از برنامه‌های مهمی است که با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرعامل ایران خودرو، توسعه پلتفرم جدید را یکی از اولویت‌های شرکت دانست و گفت: از روز اول، توسعه پلتفرم جدید را در دستور کار قراردادیم.


پیرمحمدی به اصلاح ۳۰ درصدی قیمت محصولات ایران‌خودرو در پاییز امسال اشاره کرد و توضیح داد: این افزایش قیمت تنها دو هفته دوام آورد وپس از آن، افزایش نرخ ارز و مواد اولیه، آثار اصلاح قیمت را از بین برد. با این افزایش قیمت، به دو تا سه درصد سوددهی رسیدیم، اما این وضعیت پایدار نماند.

وی بر نقش نمایندگی‌ها در برندسازی ایران خودرو تاکید کرد و گفت: شبکه وسیع نمایندگی‌های ایران خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین بازرسی قبل از تحویل خودرو‌ها که قبلا زیر نظر فروش بود، اکنون به معاونت کیفیت واگذار شده است. پیش‌تر، درصد مغایرت‌ها در خودرو‌ها سه درصد بود، اما امروز این عدد به هشت درصد رسیده است و متاسفانه خودرو‌ها بدون توجه کافی به دست مشتری می‌رسیدند، اما اکنون این روند بهبود یافته است. 

پیرمحمدی در پایان با اشاره به تعطیلات نوروز، از آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای ارایه خدمات بهتر به مشتریان خبر داد و گفت: برای نوروز امسال، تدارکات خوبی دیده شده است. قطعات یدکی به میزان نیاز فراهم شده و تعداد تعمیرگاه‌های شبانه‌روزی افزایش یافته است. اگر خودرویی با مغایرت به دست مشتری برسد، در تعطیلات نوروز به راحتی مشکل آن را رفع خواهیم کرد تا مردم روز‌های خوشی را سپری کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر