بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹
یک پایگاه اینترنتی همسریابی بسیار پرطرفدار در آمریکا حقایق تلخی را درباره مردان، زنان و افزایش سن ازدواج منتشر کرده است.
کد خبر : ۱۳۷۷۹۰
یک پایگاه اینترنتی همسریابی بسیار پرطرفدار در آمریکا حقایق تلخی را درباره مردان، زنان و افزایش سن ازدواج منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا، کارشناسان و یکی از بنیانگذاران یک سایت اینترنتی همسریابی مطرح در آمریکا در طول فعالیت این سایت به اسرار عجیبی درباره حساسیت‌ها و اولویت‌های غیرعادی و بعضا غیرمعقول کاربران در انتخاب شریک زندگی خود پی برده‌اند که در این گزارش به نقل از «گاردین» به چند مورد از آنها اشاره می‌شود:

- زنان نسبت به افزایش سن شریک آینده خود حساسیت بالایی دارند.

فهرست منتشر شده در این زمینه نشان می‌دهد که برای زنان سن طرف مقابل خیلی مهم است. به عنوان مثال زنان 20 و 21 ساله مردان 23 ساله را ترجیح می‌دهند و زنان 22 ساله مردان 24 ساله را ترجیح می‌دهند. این فهرست همچنین نشان می‌دهد که زنان تا سن 30 سالگی مردان بزرگتر و با سن بالاتر را ترجیح می‌دهند اما با بالا رفتن سن خود مردان جوانتر را ترجیح می‌دهند.

- مردها سن‌شان بالا می‌رود اما واقعا رشد نمی‌کنند.

نتایج حاصل از این سایت نشان می‌دهد که مردان با وجودی که سن خودشان بالا می‌رود اما در 20، 30 یا 50 سالگی همچنان معتقدند که بهترین سنِ یک زن برای انتخاب او به عنوان شریک زندگی 20 سالگی است.

- سفیدپوست‌ها دوست دارند درباره موهای خود صحبت کنند.

در این فهرست حدود سه میلیارد و 200 میلیون کلمه‌ای که در پروفایل‌های کاربران برای توصیف خصوصیاتشان نوشته شده مورد بررسی قرار گرفت و معلوم شد بیشترین کلماتی که مردان و زنان سفیدپوست درباره خصوصیات ظاهری خود بکار برده‌اند موی بلوند و رنگ آبی چشم بوده است. از آنجا که سایر نژادهای دیگر رنگین پوست اغلب موهای بلوند و قرمز ندارند، سفیدپوست‌ها بیشتر به این خصوصیت چهره خود می‌بالند.

- انگلیسی‌زبان‌ها در توصیف زندگی خود از برخی واژه‌ها، خیلی بیشتر استفاده می‌کنند.

بیشتر کلماتی که افراد انگلیسی زبان در مقایسه با سایر کشورهای غیرانگلیسی زبان در پروفایل خود به آنها اشاره کرده‌اند شامل مشاوره، دوست، شکوه و زاری، پاستیل، کباب، نان، استاد دانشگاه، یورک شایر، نیوکاسل، بریستول و زیرکی می‌شوند. البته این فهرست شامل کلماتی می‌شود که مردم در انگلیس به طور نامتناسب برای توصیف خود استفاده کرده‌اند.

- ظاهر فرد، یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای کاربران است.

انتخاب کاربرانی با ظاهری متعادل و در حد متوسط یکی از مسئولیت‌های مهم سایت‌های همسریابی است تا اطمینان حاصل شود که یک فرد، زیادی جلب توجه نکند و یا فرد دیگری مورد بی‌توجهی واقع نشود اما در کمال تعجب و متاسفانه اکثر کاربران در این سایت‌ها همچنان به ظاهر طرف مقابل بیش از شخصیت و سازگاری وی اهمیت می‌دهند.

- سوال‌هایی که در نخستین ملاقات پرسیده می‌شوند شگفت‌آورند.

در بررسی‌های این سایت به سوالاتی که کاربران در ملاقات‌های خود از هم می‌پرسند اشاره شده که شاید شنیدن آن برای شما جالب باشد. معمول‌ترین این سوالات عبارتند از اینکه آیا مسواک می‌زنید؟ به کدام فلان فیلم علاقه دارید؟ یا اینکه آیا تا به حال تنها به سفر رفته‌اید؟
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.